Paweł Lach Dyrektorem Operacyjnym w BrainJuice Group

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Social media

partnerem merytorycznym działu jest LyreBird

Paweł Lach Dyrektorem Operacyjnym w BrainJuice Group

Paweł Lach rozpoczął pracę w BrainJuice Group w październiku ubiegłego roku. W agencji powierzono mu stanowisko Dyrektora Operacyjnego. Lach odpowiada obecnie za kreację, szeroko pojęty digital, produkcje video oraz realizacje programistyczne.

Zarządza także działem strategii. Wcześniej związany był z takimi agencjami jak Grupa RX, efigence S.A. oraz Polcode, gdzie zajmował stanowisko Project Managera zarządzającego projektami interaktywnymi. Pracował także w Communication Unlimited jako Szef Nowych Technologii. Do BrainJuice Group przeszedł z 24/7 Communication, gdzie jako Production Manager zarządzał działami Video, Kreacji, Social Media i Data Analisys i odpowiadał za współpracę z podwykonawcami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Paweł posiada także kompetencje w zakresie doradztwa i prowadzenia kompleksowych kampanii wyborczych na poziomie samorządu i wyborów parlamentarnych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij