Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Umieść kobietę na mapie. Nowa kampania w USA

Umieść kobietę na mapie. Nowa kampania w USA
160 mln to szacowana ilość kobiet mieszkających w USA. Z kolei tylko 8 procent rzeźb publicznych w kraju poświęcone jest kobietom. „Umieść ją na mapie” to kampania, która ma pomóc zwrócić uwagę na nierówności społeczne.
O autorze
1 min czytania 2017-02-16

Ten sam problem jest w przypadku nazw ulic, budynków i miejsc publicznych – nie tylko w Stanach Zjednoczonych. Dlatego agencja BBDO postanowiło wziąć na cel te nierówności i przygotowało kampanię, która ma zwiększyć świadomość nazwisk zasłużonych kobiet. 

Agencja specjalnie na rzecz akcji przygotowała stronę, na której można znaleźć dane odpowiedniego urzędu, gdzie możemy zaproponować zmianę nazwy danego obiektu.

W ramach akcji, zeszłym tygodniu zadebiutował film pt.: „Put her on the map”, gdzie dziewczynki biorące udział w krótkim spocie w najprostszy i najbardziej atrakcyjny sposób myślą o rzeczach, które można nazwać na cześć kobiet .

PS 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Problem dysproporcji pomiędzy mężczyznami a kobietami poruszyła też FCKH8.com, marka odzieżowa, która w dość, nietypowy sposób walczy z rasizmem, homofobią i seksizmem. 

W spocie mowa jest o tym, że kobieta, chociaż wykonuje tę samą pracę co mężczyzna, zarabia aż o 23% mniej. Bluzgające dziewczynki wyjaśniają i zwracają uwagę na te problemy. Jedna z nich dodaje nawet, że „Nie powinnam potrzebować penisa, by zarabiać”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się