Ten sam problem jest w przypadku nazw ulic, budynków i miejsc publicznych – nie tylko w Stanach Zjednoczonych. Dlatego agencja BBDO postanowiło wziąć na cel te nierówności i przygotowało kampanię, która ma zwiększyć świadomość nazwisk zasłużonych kobiet.
Agencja specjalnie na rzecz akcji przygotowała stronę, na której można znaleźć dane odpowiedniego urzędu, gdzie możemy zaproponować zmianę nazwy danego obiektu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ramach akcji, zeszłym tygodniu zadebiutował film pt.: „Put her on the map”, gdzie dziewczynki biorące udział w krótkim spocie w najprostszy i najbardziej atrakcyjny sposób myślą o rzeczach, które można nazwać na cześć kobiet .
PS
Problem dysproporcji pomiędzy mężczyznami a kobietami poruszyła też FCKH8.com, marka odzieżowa, która w dość, nietypowy sposób walczy z rasizmem, homofobią i seksizmem.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W spocie mowa jest o tym, że kobieta, chociaż wykonuje tę samą pracę co mężczyzna, zarabia aż o 23% mniej. Bluzgające dziewczynki wyjaśniają i zwracają uwagę na te problemy. Jedna z nich dodaje nawet, że „Nie powinnam potrzebować penisa, by zarabiać”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing