Spot zaczyna się dość humorystycznie, ale narracja najciemniejszego głosu Gry o tron – Tywina Lannistera – powoduje, że z ciarkami na plecach skupiamy się na przekazie.
Podczas gdy niektóre filmy na temat ochrony środowiska próbują szokować widzów, ten spot ma być pozytywny i budujący. Ma zapierać dech w piersiach odbiorców. Został stworzony, by „pokazać miłość”, a tym samym zachęcić do ochrony naszej planety w związku ze zmianami klimatycznymi.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Melodyjny scenariusz napisany przez brytyjskiego poetę Antoniego Anaxagorou, dźwięki otoczenia, pękanie lodu, świst wiatru, czy szeleszczące liście powodują, że czujemy się, jakbyśmy sami brali udział w reklamie.
A czy Ty zaśpiewałbyś z nami tę miłosną piosenkę?
Film został nakręcony przez Ridleya i Tony’ego Scotta w RSA Films.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Temat ochrony środowiska dla każdego z nas powinien być szczególnie ważny, dlatego prezentujemy Wam kilka ciekawych kampanii, które w różny sposób ukazują problemy naszej planety.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tutaj ← przeczytacie, dlaczego Thor Bjornsson – najsilniejszy człowiek na świecie, znany przede wszystkim jako odtwórca roli Góry w Grze o tron, nie korzysta już z plastikowych butelek.
Dlaczego nie warto robić TEGO w lesie?
Czy zaśmiecanie środowiska to grzech?
A Ty, widzisz różnicę między wyłączaniem a „wyłanczaniem”?