Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„A Love Song”, zaśpiewasz razem z nami? Koalicja Klimatyczna w hołdzie naszej planecie

„A Love Song”, zaśpiewasz razem z nami? Koalicja Klimatyczna w hołdzie naszej planecie
Koalicja Klimatyczna, która zrzesza ponad 100 brytyjskich organizacji charytatywnych i organizacji związanych z klimatem oraz ochroną środowiska, wydała "A Love Song". Piosenkę specjalnie w hołdzie dla naszej planety.
O autorze
1 min czytania 2017-02-16

Spot zaczyna się dość humorystycznie, ale narracja najciemniejszego głosu Gry o tron – Tywina Lannistera – powoduje, że z ciarkami na plecach skupiamy się na przekazie.

Podczas gdy niektóre filmy na temat ochrony środowiska próbują szokować widzów, ten spot ma być pozytywny i budujący. Ma zapierać dech w piersiach odbiorców. Został stworzony, by „pokazać miłość”, a tym samym zachęcić do ochrony naszej planety w związku ze zmianami klimatycznymi. 

Melodyjny scenariusz napisany przez brytyjskiego poetę Antoniego Anaxagorou, dźwięki otoczenia, pękanie lodu, świst wiatru, czy szeleszczące liście powodują, że czujemy się, jakbyśmy sami brali udział w reklamie. 

A czy Ty zaśpiewałbyś z nami tę miłosną piosenkę?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Film został nakręcony przez Ridleya i Tony’ego Scotta w RSA Films.

Temat ochrony środowiska dla każdego z nas powinien być szczególnie ważny, dlatego prezentujemy Wam kilka ciekawych kampanii, które w różny sposób ukazują problemy naszej planety.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tutaj ← przeczytacie, dlaczego Thor Bjornsson – najsilniejszy człowiek na świecie, znany przede wszystkim jako odtwórca roli Góry w Grze o tron, nie korzysta już z plastikowych butelek.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dlaczego nie warto robić TEGO w lesie?

Czy zaśmiecanie środowiska to grzech?

A Ty, widzisz różnicę między wyłączaniem a „wyłanczaniem”?