Jest to zgodne z filozofią Agencji, która traktuje komunikację w sposób zintegrowany, a specjaliści od mediów społecznościowych są częścią zespołu kreatywnego.
Maja Bujalska swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w mediach – pracowała w TVN Meteo, jako redaktor i jako wydawca. Kolejne kroki stawiała w portalu Radia Zet, gdzie m.in. zajmowała się radiowymi social mediami. Następnie relacjonowała wydarzenia społeczne i polityczne w redakcji RDC Polskiego Radia.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Maja wnosi do naszego zespołu świetne rozumienie real time marketing – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited. W moim przekonaniu jest to naturalna konsekwencja jej doświadczenia w mediach. Nam pozwoli to tworzyć jeszcze bardziej angażujące treści.
Communication Unlimited to agencja zintegrowanego marketingu. Oferuje pełny zakres usług: od opracowania strategii marki, poprzez koncepcje kreatywne, ich realizację we wszystkich kanałach komunikacji, po analizę, planowanie i zakup mediów. Agencja od 25 lat współtworzy rynek reklamy w Polsce, pozostając strukturą w pełni polską i niezależną. Jej dewizą jest wyobraźnia, odwaga i zaangażowanie, a ambicją wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, budujących skuteczne relacje marki z konsumentem.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024