Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Organizatorzy infoShare ujawniają szczegóły konferencji

Sujan Patel, Don Dodge, Mark Schaefer to jedni z wielu ekspertów 11 edycji infoShare, którzy zapowiedzieli swoją obecność. Od 17 do 19 maja na terenie Amber Expo w Gdańsku będą dzielić się wiedzą z uczestnikami konferencji podczas wystąpień na dedykowanej scenie oraz na zamkniętych warsztatach.
O autorze
1 min czytania 2017-02-17

Po raz pierwszy organizatorzy infoShare postanowili rozszerzyć zakres wiedzy technologicznej dostępnej podczas wydarzenia o zagadnienia marketingowe. Na uczestników czeka praktyczna wiedza i rozwiązania z całego świata, które przekażą m.in. Sujan Patel, Don Dodge, Mark Schaefer, Paweł Tkaczyk, Natalia Hatalska, Maciej Budzich itd.

W ostatnich latach obserwowaliśmy bardzo duże zainteresowanie wystąpieniami i warsztatami prowadzonymi przez specjalistów w dziedzinie marketingu, SM czy PRu. Postanowiliśmy więc stworzyć nową scenę dedykowaną stricte tym tematom.” twierdzi Grzegorz Borowski, CEO Fundacji infoShare.

Z myślą o specjalistach od marketingu zaplanowano szereg wydarzeń.

  • Dedykowana scena – Marketing. Będzie ona miejscem spotkań międzynarodowych ekspertów. Każdy z zaproszonych speakerów przez godzinę będzie prezentował najnowsze trendy, narzędzia marketingowe a także analizował casy prowadzonych przez siebie działań.
  • Całość wystąpień dedykowanych marketerom uzupełniają specjalistyczne warsztaty. Formuła warsztatów to 3,5 godzinne sesje lub całodniowe szkolenia.
  • Czekają też na nich liczne okazje do networkingu i integracji. Great Networking Party z koncertem na żywo, Before i Afterparty w sopockim Atelier spotkanie na statku infoShare on the Boat.
  • Poza sceną i warsztatami dla marketerów organizatorzy zapowiadają także scenę dedykowaną zagadnieniom programistycznym – Tech oraz Tech Plus, biznesowym – Inspire oraz startup’owym – Startup. Podczas konferencji uczestnicy będą mogli przyjrzeć się także najnowszym rozwiązaniom technologicznym prezentowanym przez wystawców w hali Expo.

Dostęp do wszystkich wydarzeń podczas tegorocznego infoShare zapewnią odpowiednie wejściówki: darmowa Basic Pass, Standard Pass, Executive Pass, Investor Pass, Startup pass. Rejestracja jest już otwarta na stronie organizatora a ceny Early Birds obowiązują aż do 15 marca.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji na temat infoShare dostępnych jest na stronie https://infoshare.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing