Storytelling wkracza do branży nieruchomości?

Storytelling wkracza do branży nieruchomości?

Lubimy opowiadać historie, stąd silny wpływ storytellingu na rynek reklamy. W sieci już od ponad roku można zauważyć tendencję do publikowania przez polskich deweloperów spotów reklamowych.

Murapol, Ekolan, Eurostyl to niektóre z firm, które postawiły na nowoczesność, odchodząc tym samym od pokazywania architektonicznych wizualizacji.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kilka dni temu swoją premierę miała reklama trójmiejskiej grupy inwestycyjnej, Hanza Developer, która jako pierwsza odważyła się na spot oparty o storytelling. Jego twórca, Adrian z Chudek Film, postanowił pójść o krok dalej i postawił na bardzo emocjonalną formę storytellingu, opartą na historii prawdziwej rodziny oraz istniejącej między nimi relacji.  Samo mieszkanie jest tylko tłem, scenografią, do rozgrywającej się w nim historii. 

 

 

 

Autentyczne pamiątki, wzruszająca scena rozgrywająca się między matką i synem, pokazane zostają w sposób naturalny i nieprzerysowany. Wszystko to sprawia, że widz czuje się jakby zaglądał przez dziurkę od klucza i doświadcza dobrze znanych mu emocji.

Swoje podejście do realizacji spotu przedstawia młody filmowiec z Gdyni:

Branża nieruchomości do tej pory była obojętna na trendy pojawiające sie w ogónopojętym marketingu. A przecież mieszkanie jest często centrum naszych najwiekszych emocji, zaś sam dom kojarzy nam się z rodziną i bezpieczeństwem. Spędzamy w nim ponad 1/3 naszego życia! Sam byłem zmęczony identycznymi spotami nagrywanymi z drona, pokazującymi tylko inwestycje w sposób suchy i nieemocjalny. Chciałem zrobić coś nowego. Dlatego postawiłem na bardzo prosty i autentyczny przekaz.

Opowieść stworzoną przez Chudka zamyka pytanie - “A gdzie jest Twoje miejsce?”. Ten personalny zabieg zachęca do udzielenia szczerej odpowiedzi i wejścia w głąb siebie. To także jasny przekaz autora, który podkeśla rolę bliskich nam osób oraz wspomnień i emocji, które na trwałe wiążą nas z miejscami.

Oglądając powyższy spot i wyglądając w przyszłość, możemy śmiało stwierdzić, że dla branży nieruchomości nadchodzi czas zmian w marketingu. Zmiany, która jest nieunikniona, szczególnie jeśli deweloperzy pragną nadążyć za rynkiem. Konieczne staje się zaadaptowanie nowych trendów i zmienienie podejścia na human to human, tym bardziej jeśli chcemy sprzedawać - nie sprzedając.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij