McDonald's wyśmiewa hipsterskie kawiarnie. Najnowsza kampania McCafe

McDonald's wyśmiewa hipsterskie kawiarnie. Najnowsza kampania McCafe

Podczas gdy inne kawiarnie zamieniają się w miejsca tylko przypominające kawiarnie, z ekstrawaganckimi menu i alternatywnymi sposobami parzenia, McDonald's stawia na szybkość i zadowolenie klienta.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Najnowsza reklama fast-food przypomina widzom, że jeśli chcą wypić dobrą kawę za rozsądne pieniądze, mogą zawsze odwiedzić McCafe.

Kampania prowadzona będzie w telewizji, radio, outdoorze, prasie i social mediach. 

Za kampanie odpowiedzialna jest brytyjska agencja Leo Burnett. 

PS

Niedawno holenderski McDonald's przygotował akcję w ramach kampanii „Always Open for Good Times”. Specjalna „promocja” trwała jeden dzień, a podczas jej trwania zaskoczono, aż 13 klientów. Następnym razem, z pewnością, zastanowisz się, co zamówić :)

60 osobowa orkiestra, która zachęcała do smakowania Maestro Burgera, znajdowała się 50 metrów od McDonald's, w którym odbywała się akcja. 

Filmik został wyprodukowany przez Wefilm, postprodukcją zajęła się Captcha!

Tutaj możecie zobaczyć making Of produkcji!

PS 2 

Jeśli jedna hipsterska kawiarnia to dla Was za mało, zobaczcie tutaj! 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij