Zapomnijcie o #foodporn, pomyślcie o #foodhorror

Zapomnijcie o #foodporn, pomyślcie o #foodhorror

Agencja Wieden&Kennedy Londyn, która znana jest z wydobywania piękna ukrytego w jedzeniu, tym razem serwuje nam dawkę nie do przełknięcia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Finish pokazuje, jak dziwne połączenia resztek jedzenia powstaje w naszej zmywarce. Pudding ryżowy z zupy rybnej, mleko o smaku tuńczyka, czy galaretka z kocią karmą to tylko kilka przykładów przerażających połączeń i jeśli sobie byś takich nie zaserwował, dlaczego robisz to swojej zmywarce?

Kampania zostanie uruchomiona jeszcze w tym sezonie i będzie prowadzona przez cały rok, nie tylko w Internecie, ale także w outdoorze.  

PS

Agencja Wieden & Kennedy Londyn niedawno przygotowała również reklamę dla Sainsbury’s. Widzimy, że reklama supermarketu nie musi być nudna i skupiać się wyłącznie na promocji łopatki wieprzowej.

Reklama, w tym przypadku, ma funkcję informacyjną. Ma przypomnieć nam, że gotowanie z półproduktów powinno być też dobrą zabawą!

Dlatego specjalnie dla kampanii stworzono specjalny hasztag #fooddancing, pod którym możemy umieszczać naszą radość z jedzenia i gotowania. :)

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij