Prawdziwa historia z niebanalnym zakończeniem

Prawdziwa historia z niebanalnym zakończeniem
Beata i Tomek są razem od 20 lat. Ich historia to jedna z wielu pisanych w hospicjum miłością. O tym, że hospicjum to nie „umieralnia”, ale miejsce pełne życia i uczuć, miejsce, które warto wspierać - w najnowszej kampanii Fundacji Hospicjum Onkologiczne.
O autorze
1 min czytania 2017-02-22

Nowatorska i oryginalna dla ruchu hospicyjnego odsłona akcji „18,60” ma na celu ukazać w nowym świetle życie w hospicjum oraz zachęcić darczyńców do regularnego wspierania FHO. Staramy się dotrzeć do młodszego pokolenia przez najbliższy mu content wideo. Podstawą są media społecznościowe, gdzie opublikowaliśmy film “Prawdziwa historia Beaty i Tomka” oraz dedykowana podstrona fho.org.pl/18-60-zl.

Prawdziwa historia Beaty i Tomka

Bohaterowie filmu to nie aktorzy. Beata – pacjentka hospicjum wraz z mężem Tomkiem, dzielą się z nami jedną z najpiękniejszych historii swojego życia: miłością, która trwa także w hospicjum. Dzięki ich zaangażowaniu film powstał bez wkładu finansowego, własnymi siłami.

Hospicjum to nie „umieralnia”

Film, przedstawiając prawdziwą historię Beaty i Tomka, pokazuje, że w hospicjum trwa życie. Życie pełne emocji, uczuć, chwil, które możemy celebrować. Spot pokazuje, że hospicjum to miejsce, do którego nie przychodzi się umrzeć, ale spędzić resztę życia. Godnie i bez bólu.

Dlaczego 18,60?

Dotacje z Urzędu Miasta oraz NFZ nie pokrywają w pełni kosztów opieki nad Pacjentami. W 2013 r. wyznaczyliśmy sobie cel – 6 tys. wpłat na hospicjum co miesiąc. Obecnie, brakujące 40 tys. zł, to ponad 2 tys. darowizn po 18,60 zł. Akcję zachęcania darczyńców do stałego wspierania FHO prowadzimy do dziś.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa w Warszawie

Od 27 lat niesiemy bezpłatną pomoc ludziom, którzy są u kresu życia w chorobie onkologicznej. W skali roku 120-osobowy zespół otacza opieką ponad 3000 pacjentów. Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu i wielkiemu sercu darczyńców oraz wolontariuszy.

Historia Beaty i Tomka przedstawiona została w drugim spocie, nakręconym w ramach kampanii. Pierwszy można obejrzeć poniżej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się