optAd360 otwiera się na świat i zwiększa przychody serwisów internetowych

Z początkiem roku zarząd firmy zapowiadał otwarcie się na zagraniczne rynki, nikt jednak nie spodziewał się, że nastąpi to tak szybko. Firma nawiązała współpracę z kilkudziesięcioma nowymi serwisami w różnych częściach świata i będzie sprzedawać ich powierzchnię reklamową w modelu programmatic.
O autorze
1 min czytania 2017-02-23

Firma nie zamyka się na żadne kraje, ale ekspansja rozpoczyna się od miejsc z dużym potencjałem. Interesujący pod tym względem wydaje się być przede wszystkim bliski wschód oraz kraje ameryki południowej.

Od początku roku udało nam się pozyskać wydawców z wielu krajów, między innymi Turcji, Rosji, a ostatnio także z Argentyny – mówi Jakub Szczepankowski, członek zarządu optAd360. 

Rozwój na rynkach zagranicznych wiąże się także z reorganizacją samej firmy.

Żeby móc rozwijać sprzedaż międzynarodową chętnie zatrudniamy pracowników pochodzących z krajów, w których planujemy prowadzić aktywną sprzedaż. Doskonale rozumieją specyfikę danego miejsca. To nie jest tylko kwestia języka, ale również zwyczajów, różnic kulturowych. Bardzo chętnie spotkamy się z kandydatami biegle posługującymi się językiem portugalski, ale także hiszpańskim. – podkreśla Szczepankowski 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najbliższe miesiące, to nie tylko pozyskiwanie nowych rynków, ale także wzmacnianie pozycji w Polsce. Firma sukcesywnie realizuje swoje cele sprzedażowe mimo niesprzyjającej koniunktury w branży na początku roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing