Raport IAB „A Ty komu ufasz? – Marka w serwisach społecznościowych”

IAB Polska opublikował raport dotyczący obecności marki w serwisach społecznościowych pt. „A Ty komu ufasz?”. Badanie zostało wzbogacone komentarzami ekspertów, w jaki sposób zarządzać marką w serwisach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2012-06-28

Dla marketerów poszukujących nowych rozwiązań komunikacyjnych do zarządzania swoimi markami serwisy społecznościowe są idealnym miejscem angażowania konsumentów, budowy dwustronnej wymiany informacji i dialogu. Autorzy raportu pokazują w sposób kompleksowy markę obecną w serwisach społecznościowych.

 – Prezentowanie marki w mediach społecznościowych można porównać do pracy na żywym organizmie. Wszystkie działania należy realizować z wyjątkową precyzją. Wielokrotnie przekonali się o tym administratorzy fan-page, którzy opublikowali niefortunne pytanie, bądź nieprzemyślany post. W raporcie można także przeczytać o badaniach widzianych oczami ekspertów marketingu on-line. Piszą o potencjale marki w serwisach społecznościowych, roli strategii i umiejętności prowadzenia marki w świecie społeczności online, a także o tym, jak ważne jest zaufanie do marki w tworzeniu relacji z fanem – powiedział Paweł Kolenda, Menedżer ds. Badań, IAB Polska.

 Jak się okazuje, działania w serwisach społecznościowych mogą przynieść wymierne korzyści. Aż 43% aktywności członków społeczności online, o czym możemy przeczytać w raporcie, ukierunkowanych jest na marki, co trzeci śledzi profile marek, a zdecydowana większość oczekuje od marki obecnej w społecznościach informacji produktowej, nie tylko rozrywki.  To informacje, które powinny dać do myślenia osobom zarządzającym brandami w społecznościach.

Raport „A Ty komu ufasz?” dostarcza cennej wiedzy o marce w serwisach społecznościowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

A czy Ty ufasz markom w społecznościach?

Badanie powstało przy współpracy IAB z ARBO Interactive, Grupą IQS, OPI, SWPS i WP.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pobierz raport

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się