Nie warto jednak zmieniać prawdziwej natury. Dlatego Almette produkowane jest wyłącznie z naturalnych składników. Tę ideę oddaje także hasło kampanii – 100% przyjemności, 100% naturalnych składników.
Kampania prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach TV, m.in. Polsacie, TVP, TVN, w kinach oraz w internecie. Za koncepcję kreatywną odpowiada CHANGE Serviceplan. Spot reklamowy w reżyserii Kima Jacobsena wyprodukowało studio Easy Hell, postprodukcją zajęło się studio Rio de Post. Media kupił dom mediowy Value Media (Group One).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Almette to puszyste serki twarogowe wytwarzane ze świeżego mleka pochodzącego wyłącznie od polskich krów. Wyselekcjonowane, naturalne składniki oraz oryginalna receptura, dają gwarancję najwyższej jakości i wyśmienitego smaku. Serki Almette nie zawierają konserwantów, zagęstników i barwników, a zawarty w nich wapń wspiera rozwój dzieci w okresie intensywnego wzrostu. Miłośnicy serków Almette mogą wybierać z bogatej oferty 10 słonych wariantów z ziołami, warzywami i przyprawami oraz spośród 4 owocowych.