Spotkania skierowane są do freelancerów, marketingowców, PRowców, pracowników korporacji i studentów. Do każdego, kto ma chęć i zapał do zgłębiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu. W tym momencie zaplanowanych jest 12 spotkań, które będą poruszały takie tematy jak: budowanie i moderacji społeczności, aspekty prawne w marketingu, branding czy CSR. Na pierwszy ogień idzie copywriting, a w gronie prelegentów pojawią się takie osoby jak Agnieszka Starzyńska, Paweł Jarosz, Katarzyna Kałwak czy Hubert Woźniak. Pierwsza edycja odbędzie się już 6 marca w Pauza in Garden, a kolejne w każdy pierwszy poniedziałek miesiąca.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za CRASH Mondays odpowiadają: pomysłodawczynie spotkań Anna Ledwoń (More Bananas) i Anka Armatys (SoInteractive), a także organizatorzy Maciek Sowa (Waynet) i Kasia Wójcik (Modownik). Wszyscy od kilku lat powiązani w Krakowie z branżą kreatywną, reklamową, blogosferą czy projektami grywalizacyjnymi.
CRASH Mondays powstał ze względu na zapotrzebowanie na tego typu wydarzenia w Krakowie (ale nie tylko). “Pomimo wielu cyklicznych wydarzeń jak czwartki social media, SemKRK czy BeCom, brakowało nam spotkań, na których marketing omawiany byłby w każdym jego aspekcie, przez praktyków, przekrojowo. Bez koncentrowania się na jakimś jego konkretnym wycinku. Dlatego też postawiliśmy na prelegentów – praktyków, a nie osoby, które zajmują się szkoleniami na co dzień lub są osobami medialnymi.” – mówi Anna Ledwoń.
Do partnerów wydarzenia dołączyły takie firmy jak: More Bananas, Newspoint, NapoleconCat czy Onepress