A Ty, poczęstowałbyś się tym niekonwencjonalnie przygotowanym niemieckim przysmakiem?

A Ty, poczęstowałbyś się tym niekonwencjonalnie przygotowanym niemieckim przysmakiem?

Netflix wyszedł na niemieckie ulicę z intensywną kampanią, którą promować miała nowy serial stacji - „Santa Clatira Diet”. Niestety mieszkańcy byli oburzeni tym, co zobaczyli, dlatego billboardy tak szybko jak się pojawiły, tak szybko zniknęły.

fot: @ArtVande1ay/Twitter and Adweek

Nowy serial Netflix jest utrzymany w konwencji komedii, ale dzieje się w świecie zombie. Równo z jego premierą w różnych częściach świata Netflix reklamuje, w dość nietypowy sposób, nową produkcję. 

Na jednym z billboardów możemy zobaczyć podzielony na części ludzki palec, który ułożony jest na papierowej tacce. Miało to być nawiązanie do „currywurst”, narodowej potrawy Niemców.

Reklama jednak nie podbiła serca mieszkańców. Okrzyknięto ją nieodpowiednią dla dzieci i młodzieży. 

Na innych reklamach mogliśmy zobaczyć np. serce jako składnik hamburgera czy ludzkie palce zamiast frytek w McDonald’s. 

Za kreację kampanii odpowiada agencja And Company. Działania prowadzone są m.in.: w outdoorze, internecie i mediach tradycyjnych. 

Wszystkie plakaty możecie zobaczyć na oficjalnej stronie → tutaj.

PS

Niedawno Netflix wypuścił kilka “ciekawych” trailerów serialu, zobaczcie!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij