Szef Wszystkich Szefów powraca w kampanii od 180heartbeats + JUNG v MATT

180heartbeats + JUNG v MATT przygotowała nową odsłonę kampanii reklamowej Aleo pod hasłem ,,Powiem Ci, co zrobisz". Od 16 lutego br. Szef Wszystkich Szefów znowu rozkazuje w trzech filmach viralowych dostępnych w internecie.
O autorze
1 min czytania 2017-02-27

Stworzony przez agencję Szef Wszystkich Szefów tym razem rozkazuje gwiazdom polskiej telewizji – Magdzie Gessler i Wojciechowi Cejrowskiemu oraz francuskiemu youtuberowi – Remi’emu Gaillard’owi. Bohater, który budzi szacunek i wie wszystko o prowadzeniu biznesu najpierw wydaje rozkazy swoim popularnym rozmówcom, a następnie zwraca się bezpośrednio do odbiorcy: „A Ty wejdziesz na Aleo i zrobisz biznes”. Kampania wirusowa opiera się na trzech mashup video, czyli połączeniu różnych materiałów wizualnych w jeden nowy klip i realizowana jest w internecie. 

Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku oraz budowanie świadomości odbiorców na temat Aleo, pierwszej w Polsce otwartej platformy zakupowej dla firm uruchomionej przez ING.

Nowa kampania z Szefem Wszystkich Szefów jest kolejnym projektem z jego udziałem, zrealizowanym dla Aleo przez agencję 180heartbeats + JUNG v MATT. Charyzmatyczny lider biznesu zachęcał już do rejestrowania się w serwisie oraz pokazywał korzyści wynikające z jego użytkowania w kampanii promocyjnej Aleo z 2013 roku. W jej wyniku na Aleo zarejestrowało się ponad 20 000 przedsiębiorców. W 2014 roku kampania została nagrodzona srebrnym Effie oraz wyróżnieniem w konkursie Media Trendy.



LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj