Social media na Stoku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Social media

partnerem merytorycznym działu jest LyreBird

Social media na Stoku

Real time marketing, znane nazwiska i łączenie lokalnej kultury z globalnymi wydarzeniami, a wszystko to w celu promocji marek znajdujących się na terenie centrum. Sarni Stok z nową komunikacją w social mediach!

Motywem przewodnim komunikacji Centrum Handlowego Sarni Stok w social mediach jest real time marketing, pozwalający z jednej strony na niesztampowe odwołanie się do oferty, a z drugiej na dostarczanie wartościowych treści odbiorcom. Łączenie oferty różnych marek dostępnych na terenie centrum w jednym poście, odwoływanie się do trendów z wybiegów, wydarzeń ze świata oraz znanych nazwisk - twarzy kampanii, bohaterów premier filmowych lub autorów popularnych książek, to główne elementy nowej komunikacji centrum.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Facebook Sarniego Stoku służy głównie informowaniu klientów o aktualnościach, m.in. promocjach, wydarzeniach odbywających się na terenie obiektu oraz nowych otwarciach. Instagram to z kolei lifestylowa strona marek, backstage kampanii i pokazanie możliwości spędzenia wolnego czasu na terenie centrum, a YouTube prezentuje głównie relacje z wydarzeń.

Wykorzystując rosnącą popularność form video, na Facebooku oraz Instagramie publikowane są krótkie filmy w formie gifów, prezentujące zdjęcia produktowe wielu marek. Łączy je hasło smart shopping, podkreślające największe atuty zakupów w Sarnim Stoku - dobrą komunikację z centrum miasta, maksymalnie wykorzystaną przestrzeń, salony marek niedostępne w konkurencyjnych obiektach na terenie Bielska oraz ułatwienie rodzinom zakupów z dziećmi. Szczególną uwagę w komunikacji centrum poświęca się także Karcie Podarunkowej, jako idealny prezent umożliwiający zakupy w kilkudziesięciu sklepach i punktach usługowych oraz szerokiej ofercie Info Punktu, w którym m.in. zakupić można bilety na koncerty lub festiwale w całej Polsce czy nadać paczkę kurierską.

Za komunikację CH Sarni Stok w social mediach odpowiada Agencja Interaktywna Korporacja Stylu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij