Ferrero wprowadza na polski rynek nowy smak Kinder Pingui

Ferrero wprowadza na polski rynek nowy smak Kinder Pingui

Producent słodyczy prowadzi kampanię wprowadzającą na polski rynek karmelowe Kinder Pingui.

Kampania prowadzona jest równolegle w telewizji, prasie, internecie, kinie oraz na nośnikach outdoor. Jest to kolejny smak Kinder Pingui obok Kinder Pingui Choco i Kinder Pingui Cocco w rodzinie batonów chłodzonych Ferrero.

Za strategię i zakup mediów odpowiadają Posterscope Polska (outdoor) oraz dom mediowy Vizeum (pozostałe media). Kreacja została przygotowana przez agencję  Hackett Hamilton, KV przygotowała agencja Grey,  a spot wyprodukowała Papaya Films.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij