Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Serce i Rozum żegnają się z Orange

Serce i Rozum żegnają się z Orange
Niedawno marka Orange zdecydowała, że Serce i Rozum, jedne z najbardziej lubianych przez Polaków postaci reklamowych, odchodzą na emeryturę. Ulubieńcy publiczności w reklamach występowali od 6 lat! Zapraszamy na przegląd najlepszy reklam z ich udziałem.
O autorze
1 min czytania 2017-02-28

Kiedy rok TV w Orange był za darmo, Serce i Rozum nadzorowali akcję z kosmosu.

Pamiętacie co, według Rozumu, przeniesie ludzi w lepszy wymiar?

Kiedy Orange reklamowało „FunSpot”, Serce i Rozum wcieliło się w bohatera filmu „Odlot”!

Czy laski wanilii, jajka i szczypta pikanterii to według naszych bohaterów – przepis na sukces?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pamiętacie, dlaczego Basia przysłała Bliźniaczki do Serca i Rozumu? Wtedy kampania z udziałem popularnych bohaterów zwracała uwagę na zalety Neostrady.

A Wy sprawdzaliście, czy macie ducha w domu?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dlaczego Serce bolały zęby? Podszedł do tematu „z Rozumem” 🙂

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jeśli Mikołaj kiedykolwiek pomyślał, żeby przynieść Ci pod choinkę rózgę, to Renia miała na to sposób!

To 8 naszych ulubionych reklam. Jeśli w zestawieniu brakuje Waszego faworyta, dajcie znać, który to!

Orange na swoim kanale na YouTube przygotował dla wszystkich fanów reklam z Sercem i Rozumem mały prezent! Złożył wszystkie reklamy z lubianymi bohaterami w jeden film!

My wspominając, poczuliśmy ukłucie w sercu, ale rozumiemy, że czas zmienić sposób komunikacji marki.

Przypominamy jednak, że animowani bohaterowie to pomysł agencji Publicis Poland, a w 2011 roku Orange Polska, Publicis i MEC za całokształt reklam z Sercem i Rozumem otrzymały Grand Prix w konkursie Effie Awards.