OPCOM dla ŠKODA Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
OPCOM dla ŠKODA Polska

W połowie lutego br. wystartowała kolejna kampania reklamowa dla ŠKODA Polska, zrealizowana przez agencję reklamową OPCOM.

Kampania przebiega pod hasłem „Rok nowości ŠKODY” i dotyczy nowych modeli w ofercie marki.

Kierując się „zmysłem nowości” Agencja przygotowała całoroczną platformę komunikacji, która obejmuje działania ATL oraz digital. OPCOM odpowiada również za strategię, koncepcję kreatywną oraz produkcję spotu telewizyjnego.

Kampania potrwa do końca lutego.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij