IMS partnerem programu „Wybieram Wodę”

IMS partnerem programu „Wybieram Wodę”

IMS Sensory Media został partnerem edukacyjnej kampanii społecznej „Wybieram Wodę”. Lider wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego zajmie się produkcją spotów radiowych, które będą przez rok emitowane w galeriach handlowych. Późniejsze działania rozszerzone zostaną o emisję...

...spotów video oraz działania ambientowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Wybieram wodę” to kampania edukacyjna Polskiego Towarzystwa Dietetyki oraz Instytutu Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Celem programu jest zwrócenie uwagi na to, jak ważną rolę w zachowaniu zdrowia odgrywa prawidłowe nawodnienie organizmu. Edukacja będzie prowadzona również w kontekście prawidłowo zbilansowanej diety. Poza tym ważnym elementem projektu będzie także promocja ochrony naturalnych zasobów wodnych oraz podkreślanie roli wody nie tylko w zachowaniu zdrowia, ale także w środowisku, gospodarce, przemyśle i rolnictwie.

Kampania „Wybieram wodę” skierowana jest przede wszystkim do kobiet w ciąży i karmiących oraz ich małych dzieci, młodzieży szkolnej, seniorów oraz osób aktywnie uprawiających sport, czyli grup najbardziej narażonych na niedostateczne nawodnienie organizmu. Program realizowany będzie od września 2017 roku i zaplanowany jest na minimum trzy lata. W ramach projektu stworzona zostanie multimedialna platforma edukacyjno-informacyjna. Działaniom edukacyjnym towarzyszyć będzie kampania informacyjna w mediach ogólnopolskich i lokalnych.

Szczegóły na temat kampanii znajdują się na stronie www.wybieramwode.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij