Aliaksandr „Saszka” Kanavalau z branżą reklamową związany jest od 1999 roku. Początkowo pracował jako dyrektor artystyczny (Euro RSCG New Europe, G7, Young&Rubicam, Team 1, Red8), od 2012 roku zajmuje się reżyserią spotów. W tym czasie realizował projekty dla krajowych i zagranicznych marek m.in. Danone, Fortuna, Heyah, Lexus, Liberty Direct, Maspex, Tymbark, UPC, Zelmer, Żywiec; shorty animacyjne np.: Marchewka (Srebrny KTR w kategorii reżyseria i Brązowy KTR w kategorii reklama korporacyjna w 2015 roku) i Casting (Srebrny KTR w kategorii ilustracja/animacja w 2015 roku) oraz teledyski. Projektuje również postaci 2D/3D m.in. na potrzeby reklam oraz aplikacji mobilnych. Jego prace można było obejrzeć m.in. podczas Międzynarodowego Festiwalu Komiksu i Gier w Łodzi oraz Berlin Graphic Days. Jest zdobywcą wielu nagród na festiwalach reklamowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024