Jesienne edycje naszych kampanii reklamowych cieszyły się ogromnym zainteresowaniem i sympatią wśród konsumentów, dlatego też postanowiliśmy je przypomnieć. Mimo, że Łaciate ma już 21 lat nie przestajemy budować świadomości marki, szczególnie wśród młodych konsumentów, którzy dopiero zaczynają samodzielnie planować swoje zakupy i menu. – informuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.
W marcu w całej Polsce pojawią się bilboardy przypominające o pochodzeniu serków łaciatych do smarowania – „Z natury na kanapkę”. Natomiast w telewizji i intrenecie zagości entuzjastycznie przyjęty przez konsumentów spot promujący mleko Łaciate – „Białe po mamie, zdrowe po byku”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreacje obu kampanii odpowiada agencja Leo Burnett. Za zakup mediów MEC.