Coca-Cola zastąpi człowieka sztuczną inteligencją? Nie tylko social media opanują boty

Coca-Cola zastąpi człowieka sztuczną inteligencją? Nie tylko social media opanują boty

Coca-Cola zapowiada zastąpienie człowieka sztuczną inteligencją. Dodatkowo marka zamierza przeprowadzić cyfrową transformację w czterech obszarach: kultury organizacyjnej, operacji, działań new business oraz doświadczenia klienta.

Zapowiadane boty miałyby być odpowiedzialne m.in. za tworzenie scenariuszy, reklam i muzyki, a także za komunikację w social media. Marka chce również wykorzystać sztuczną inteligencję w rozwoju treści, mediów i e-commerce. Plany te ujawnił Mariano Bosaz, global senior director, Coca-Cola, na tegorocznej edycji Mobile World Congress w Barcelonie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bosaz podkreśla także, że Coca-Cola zdaje sobie sprawę z tego, że zmiany będą następować sukcesywnie. Prognozuje jednak, że docelowo wszystkie te czynności mogą zostać przejęte przez maszyny.

PS

W kwietniu zeszłego roku agencja McCann Erickson Japan ogłosiła, że w ich szeregi wstąpił nowy dyrektor kreatywny, którym był… Robot AI-CD β.

Już po kilku miesiącach od jego przyjęcia mogliśmy zobaczyć zobaczyć pierwszą kreację stworzoną przez sztuczną inteligencję. Reklama została przygotowana dla Clorets Mint Tabs, marki należącej do Mondelez.

Klient poprosił o przygotowanie dwóch reklam. Jedna miała być kreacją człowieka, druga robota. Obie zostały poddane do głosowania, jednak nikt nie wie, która została stworzona przez AI-CD β.

 Która, Waszym zdaniem, jest lepsza? I jak myślicie, którą stworzył człowiek?

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij