Czy uwierzysz, jeśli w KFC zaserwują Ci ekologicznego burgera?

Czy uwierzysz, jeśli w KFC zaserwują Ci ekologicznego burgera?

W ubiegłym tygodniu, KFC w Wielkiej Brytanii i Irlandii zaskoczyło kampanią w social mediach. Marka zaproponowała, abyś poddał się modzie „czystego jedzenia”!

W reklamie dziewczyna wyjaśnia, jak zrobić Clean Eating Burger, przy wykorzystaniu prostych składników: białego kalafiora, gotowanej piersi z kurczaka, kostek lodu, jarmużu, niesłodzonego migdałowego jogurtu i w pełni naturalnych nasion chia.

W informacji prasowej KFC podaje, że pomysł na kampanię powstał ze zmęczenia konsumentów, dotyczącego trendu na „czyste jedzenie”.

Dlatego sieć fastfoodów, zamiast serwować super zdrowego burgera, wdraża nowy rodzaj hamburgera - z super podwójną porcją sera - "The Dirty Louisiana". Zawiera filet z kurczaka, trzy sosy, dwie warstwy sera, ogórek i hash browns, czyli smażone śniadaniowe ziemniaki.

PS

KFC wyśmiewa trend przesadnie zdrowej żywności, a McDonald’s w nowej kampanii promującej McCafe wyśmiewa hipsterskie kawiarnie, pokazując w swoim spocie m.in. minimalistyczne porcje kawy, czy wygórowane ceny!

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij