W reklamie dziewczyna wyjaśnia, jak zrobić Clean Eating Burger, przy wykorzystaniu prostych składników: białego kalafiora, gotowanej piersi z kurczaka, kostek lodu, jarmużu, niesłodzonego migdałowego jogurtu i w pełni naturalnych nasion chia.
W informacji prasowej KFC podaje, że pomysł na kampanię powstał ze zmęczenia konsumentów, dotyczącego trendu na „czyste jedzenie”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dlatego sieć fastfoodów, zamiast serwować super zdrowego burgera, wdraża nowy rodzaj hamburgera – z super podwójną porcją sera – „The Dirty Louisiana”. Zawiera filet z kurczaka, trzy sosy, dwie warstwy sera, ogórek i hash browns, czyli smażone śniadaniowe ziemniaki.
PS
KFC wyśmiewa trend przesadnie zdrowej żywności, a McDonald’s w nowej kampanii promującej McCafe wyśmiewa hipsterskie kawiarnie, pokazując w swoim spocie m.in. minimalistyczne porcje kawy, czy wygórowane ceny!
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing