Przez ostatnie 3 lata Lidia Krasowska pracowała w agencji BrainJuice Group, również na stanowisku account manager, zajmując się m.in. koordynacją kampanii SEM, SEO, display oraz na Facebooku, jak również koordynacją prac nad tworzeniem stron internetowych, aplikacji oraz prezentacji multimedialnych. Wcześniej przez 2 lata jako Account Executive w agencji CAM Media zajmowała się m.in. udziałem w przygotowywaniu kampanii reklamowych w internecie, telewizji i prasie, współtworzeniem stron internetowych oraz przygotowywaniem ofert handlowych.
Wśród klientów dla jakich pracowała Lidia Krasowska znaleźli się m.in. GlaxoSmithKline, Mercedes-Benz Warszawa, Orkla Health (Möller’s, Bodymax, Esberitox N, Olbas, Unikalk, Kalms), ING Commercial Finance, ING Lease, Provident, Angelini, Sanofi-Aventis, A&D Pharma (Fervex, Efferalgan), Philips, Poczta Polska, PGNiG, Ministerstwo Skarbu Państwa, Galeria Trzy Korony, Polnord.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Lidia Krasowska jest absolwentką Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie (Wydział Nauk Humanistycznych; kierunek: Socjologia; specjalność: komunikacja społeczna).