Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pióro Odpowiedzialności – laureaci konkursu

Forum Odpowiedzialnego Biznesu po raz trzeci nagrodziło dziennikarzy/dziennikarki, którzy w swoich publikacjach propagują idee społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).
O autorze
1 min czytania 2013-03-28

Kategorie nagrodzonych prac to artykuł prasowy w mediach drukowanych oraz artykuł prasowy w mediach elektronicznych. W tym roku, po raz pierwszy nagrodzono także artykuły eksperckie.

Konkurs dla dziennikarzy „Pióro odpowiedzialności” ma na celu propagowanie w mediach idei społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), a także zwiększenie zainteresowania dziennikarzy tą tematyką i podnoszenie ich wiedzy i kompetencji w tym zakresie. Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 55 artykułów. Zgłaszającymi były firmy, dziennikarze oraz organizacje pozarządowe.

W kategorii artykuł prasowy w mediach drukowanych, zwyciężyła publikacja „Moda na pomaganie” autorstwa Marcina Dzierżanowskiego opublikowana w magazynie Coaching. Przyznano także wyróżnienia dla Honoraty Krzyś z periodyku „Strategie Biznesu” za artykuł „Nowoczesne rozumienie korporacyjnego CSR”, dla Anny Zych z Trybuny Górniczej, za publikację „CSR moda czy oczywistość” oraz dla Jacka Pawlickiego za artykuł „Szwed w piekle ciuchów” opublikowany w Gazecie Wyborczej.

W kategorii artykuł ekspercki jury przyznało trzy wyróżnienia, dla artykułu „Wzorcowe zachowania” opublikowanego przez Roberta Srokę z Accreo Taxand, dla artykułu „Zrównoważony rozwój podstawą budowy wartości przedsiębiorstw” autorstwa Łukasza Makucha z PwC oraz dla publikacji „Zrównoważona produkcja, zrównoważone produkty, zrównoważony świat?” przygotowanej przez Barbarę Szczęsną-Makuch z GoodBrand&Company.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kategorii artykuł prasowy w mediach elektronicznych, w tym roku, nie przyznano nagród ani wyróżnień.

– Cieszymy się, że nasz konkurs z roku na rok zyskuje większą popularność i stał się stałym punktem na mapie wydarzeń. Zwiększa się liczba dziennikarzy oraz ekspertów podejmujący tematy społecznej odpowiedzialności biznesu, także tych trudnych, kontrowersyjnych. W niektórych mediach temat ten zagościł już na stałe – podkreśla Mirella Panek-Owiańska, Prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wyboru zwycięskich artykułów dokonało Jury w składzie: Michał Kobosko, dr Magdalena Krukowska, dziennikarka Forbes, Katarzyna Jędrzejewska, dziennikarka Brief, Adam Leszczyński, redaktor Gazety Wyborczej, prof. Maciej Mrozowski, Uniwersytet Warszawski oraz Mirella Panek-Owsiańska, Prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

***

Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest najstarszą i największą organizacja pozarządową w Polsce, która zajmuje się koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu w kompleksowy sposób. Forum to organizacja typu think-and-do-tank, będąca rzecznikiem prowadzenia biznesu w sposób odpowiedzialny, czyli biorący pod uwagę wpływ przedsiębiorstwa na środowisko i społeczeństwo. Wyznaczamy trendy i kierunki odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju w Polsce.