Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Cheil Poland wspiera polską sztukę

Rusza akcja Filmowi1procent, stworzona przez Cheil Poland dla Stowarzyszenia FILMFORUM. Ma ona na celu wsparcie młodych twórców filmowych, którym brak funduszy staje na drodze rozwoju artystycznego oraz realizacji projektów wzbogacających polskie życie kulturalne.
O autorze
1 min czytania 2017-03-07

Kampania zachęca do przekazania jednego procenta podatku Stowarzyszeniu FILMFORUM, które całą zebraną kwotę przeznaczy na ufundowanie stypendiów twórczych dla młodych filmowców. Stypendia zostaną przekazane podczas uroczystości wręczenia Nagród Polskiego Kina Niezależnego im. Jana Machulskiego, odbywającej się w listopadzie 2017 r. w warszawskim kinie KINOTEKA. 

– Walka o jeden procent podatku nie jest łatwa, rywalizuje o niego wiele fundacji i organizacji. Właśnie dlatego szukaliśmy oryginalnego sposobu, by trafić do najbardziej interesującej nas grupy docelowej – miłośników kina – mówi Mojca Tirš, Creative Director Cheil Poland. 

Główną osią kreacji jest animowany pre-roll, który symuluje ładowanie video. Animacja na dłuższy czas zatrzymuje się na 99%, po czym pojawia się hasło „Odpal 1% młodym filmowcom”. Spot wyświetlany będzie przed filmami w internetowej telewizji IPLA.   

– Kreacja celowo budzi irytację, by uświadomić, że 1% podatku, choć to z pozoru niewiele, naprawdę ma znaczenie dla projektów młodych twórców – dodaje Mojca Tirš.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na kampanię składają się również realizacje social-mediowe, m. in. wideo z Wojciechem Solarzem, cenionym aktorem teatralnym i filmowym. 

– Młodzi filmowcy potrzebują funduszy na swoje projekty. Programów „oficjalnych” – np. z PISFu czy Studia Munka – jest coraz coraz więcej, natomiast brakuje programów małymi kwotami finansujących młode, niezależne kino i pierwsze pomysły filmowe – komentuje Wojciech Solarz. – Marzy mi się wspieranie projektów autorskich, często ryzykownych, wychodzących poza bezpieczne akademickie nazywanie rzeczywistości. Często z pozorów niedoskonałych, ale posiadających jakąś piękną, pierwszą odwagę, pierwszą wrażliwość, wyobraźnię i dezynwolturę w przekształcaniu świata. Stypendia FILMFORUM wspierają właśnie takie kino polskie – młode, dziwne – ale własne. Kino – przez wielką literę!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się