Zobacz piękną wiadomość z okazji Dnia Kobiet. Jaka jest Twoja druga połówka?

Zobacz piękną wiadomość z okazji Dnia Kobiet. Jaka jest Twoja druga połówka?
United Colors of Benetton ma niesamowitą wiadomość, którą chce podzielić się ze światem z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet. Wszystkie Panie powinny się zjednoczyć i walczyć o to, aby płeć piękna była postrzegana jako silna.
O autorze
1 min czytania 2017-03-08

„United by Half” to kampania, która pierwotnie była przeznaczona na rynek indyjski. Jednak pozytywny wydźwięk kampanii i jej społeczne przesłanie sprawiło, że spot udostępniono na całym świecie. W niecały miesiąc zebrał on ponad 7 milionów odsłon na YouTube, w samych Indiach.

„Spot koncentrował się na problemie społecznym, który jest wszędzie, ale niestety największy problem w kwestii równości płci występuje w Indiach” – powiedział Gianluca Pastore, dyrektor komunikacji United Colors of Benetton.

W reklamie słyszymy, że nie ma lepszej i gorszej połówki. Na pewno nie ma słabszej połówki. Dlatego spot pokazuje kobietę w różnych scenariuszach. #UnitedByHalf tagline propaguje równość płci, pokazując kobiecą siłę i moc, dodatkowo łamiąc społeczne tabu.

Spot został stworzony przez Creativeland i wyprodukowany przez Oink Films. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wraz z kampanią powstała stroną, na której kobiety mogą w trybie online, zapisać swoją „drugą połowę”. Ideą akcji jest podkreślenie, że nie ma nierówności pomiędzy płciami. Zarówno kobiety, jak i mężczyźni zasługują na równe traktowanie, jeśli chodzi o karierę, rodzinę i edukację. 

PS 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To nie pierwsza taka kampania w Indiach. W 2016 roku mogliśmy zobaczyć mocny spot, opowiadamy z punktu widzenia ojca, opisującego życie swojej dorosłej córki, która wracając do domu zmaga się z codziennością.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

Wczoraj z okazji Dnia Kobiet przygotowaliśmy dla Was zestawienie najciekawszych kampanii społecznych z udziałem płci pięknej. Widzieliście? Jeśli nie – zapraszamy → tutaj.