"Król jest tylko jeden", czyli przegląd "dobrych", polskich reklam w rytmie disco!

Niezależnie od tego, czy jesteś z tych, którzy relaksują się przy reklamach, czy też tych, którzy wręcz przeciwnie – wyłączają telewizor, kiedy widzą kolejny spot promujący specyfiki na siwiejące włosy, w którymś momencie swojego życia z reklamą się zmierzysz.

zdjęcia główne artykułu: materiały prasowe

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Niektóre z nich są zabawne, drugie pouczające. Potrafią przekazać wiedzę merytoryczną i dotykają problemów społecznych, jednak jest jedna grupa, która pokazuję, że kreatywność niejedno ma imię.

Przykładów słabych reklam w polskiej telewizji nie brakuje. Olaf Lubaszenko w reklamie e-papierosa, Cezary Żak zachwalający margarynę czy nowy energy drink Zenek.

„Świeżutki bochen ze Smakowitą”?! Zachwalać margarynę w rytm utworu disco polo? To tylko jeden z przykładów „dobrych” reklam w polskiej telewizji. Realizacja spotu – bez zarzutu, ale smarując kanapkę będziesz czuł niesmak.

Olaf Lubaszenko wie jak poradzić sobie z kryzysem! Prostytutki, e-papieros… Mój komentarz jest zbędny.

Jeśli lubicie potupać nóżką w rytm dobrej muzyki, warto wejść na VOX.FM. Oni wiedzą jak „rozruszać” słuchaczy!

Po co brać zwykłą pożyczkę, skoro można mieć przebojową pożyczkę! Michał Wiśniewski był twarzą kampanii reklamowej pożyczki gotówkowej oferowanej przez SKOK Wołomin. On to potrafi zachęcić!

Niespełna miesiąc od rynkowego debiutu Zenek Energy Drink rozpoczęła się kampania promująca napój. Królem reklamy, jest nie kto inny jak sam Zenon Martyniuk. Czy przez jego "oczy zielone" zwariujemy na punkcie energetyka?

Jeśli kiedykolwiek agencjom kreatywnym zabraknie pomysłów na kampanie reklamowe, proponujemy poprosić o pomoc twórców spotu Amino Fasolowej zupy Romana!

Czy takie spoty naprawdę zachęcają do rejestracji numerów?

Sport to zdrowie, ale najwyraźniej jest też lekiem na „dobrą” kampanię. Kot i „Lewy” śpiewający „Blurred Lines”, serio?

„Hajs musi się zgadzać” i wiedzą o tym polskie gwiazdy, które coraz częściej decydują się promować swoim nazwiskiem przeróżne produkty i marki. Czy zawsze z pozytywnym skutkiem?

Rozumiem wszystko, ale preparat na stonki?

Jeśli macie inne przykłady przaśnych i „dobrych” spotów reklamowych, piszcie, chętnie uzupełnię listę!

Wasze propozycje:  

"Chrupiące przeboje dla całej rodziny"  to slogan reklamy czipsów Star. Podobno ich chrupanie w każdym obudzi chęć do zabawy! Cóż, czy ja wiem? 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij