Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zabłyśnij w swojej kuchni – wiosenna kampania zmywarek Bosch

Do 30 kwietnia potrwa kampania zmywarek Bosch przygotowana z marką Finish. Centralnym punktem działań jest konkurs konsumencki, w którym do wygrania będzie 25 nagród w postaci zwrotu ceny zakupionej zmywarki. Działania wspierać będzie kampania w TV i on-line.
O autorze
1 min czytania 2017-03-08

Konkurs, w którym konsumenci odpowiedzieć muszą na pytanie „Jak zachęcisz do zakupu zmywarki?”, ma na celu podkreślenie zalet jej posiadania w domu. Najlepsze odpowiedzi nagrodzone zostaną nagrodami w postaci 25 zwrotów ceny zakupionej zmywarki. Ogłoszonemu konkursowi dedykowana została specjalna strona www.eksperci-od-zmywarek.pl, na której znaleźć można informacje na temat najnowszych funkcji: PerfectDry, Suszenie Extra, MachineCare, Silence i GlassCare. W czasie trwania kampanii, do każdego zakupionego urządzenia dodawany będzie płyn nabłyszczający Finish Shine&Protect 400 ml. 

Działania promujące opierać się będą na kampanii TV, obejmującej wybrane stacje ogólnopolskie i tematyczne. Emitowany, nowy spot telewizyjny podkreśla zalety funkcji Suszenie Extra, zapewniającej jeszcze lepsze rezultaty suszenia naczyń w zmywarkach Bosch, która w połączeniu z działaniem płynu nabłyszczającego Finish pozwala osiągać doskonały efekt. Wiosenną kampanię zmywarek Bosch promować będą również działania on-line, jak również materiały POS w postaci naklejek na urządzenia i specjalne broszury, podkreślające wybrane funkcje zmywarek. 

Kampanię przygotowali:

mPOS – hyperCREW
Kampania TV – media – Zenithoptimedia
Kampania on-line – media – Zenithoptimedia
Spot TV – produkcja- Tag Worldwide
Kampania on-line – produkcja – Hypermedia
Konkurs – hyperCREW

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj