Konkurs, w którym konsumenci odpowiedzieć muszą na pytanie „Jak zachęcisz do zakupu zmywarki?”, ma na celu podkreślenie zalet jej posiadania w domu. Najlepsze odpowiedzi nagrodzone zostaną nagrodami w postaci 25 zwrotów ceny zakupionej zmywarki. Ogłoszonemu konkursowi dedykowana została specjalna strona www.eksperci-od-zmywarek.pl, na której znaleźć można informacje na temat najnowszych funkcji: PerfectDry, Suszenie Extra, MachineCare, Silence i GlassCare. W czasie trwania kampanii, do każdego zakupionego urządzenia dodawany będzie płyn nabłyszczający Finish Shine&Protect 400 ml.
Działania promujące opierać się będą na kampanii TV, obejmującej wybrane stacje ogólnopolskie i tematyczne. Emitowany, nowy spot telewizyjny podkreśla zalety funkcji Suszenie Extra, zapewniającej jeszcze lepsze rezultaty suszenia naczyń w zmywarkach Bosch, która w połączeniu z działaniem płynu nabłyszczającego Finish pozwala osiągać doskonały efekt. Wiosenną kampanię zmywarek Bosch promować będą również działania on-line, jak również materiały POS w postaci naklejek na urządzenia i specjalne broszury, podkreślające wybrane funkcje zmywarek.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampanię przygotowali:
mPOS – hyperCREW
Kampania TV – media – Zenithoptimedia
Kampania on-line – media – Zenithoptimedia
Spot TV – produkcja- Tag Worldwide
Kampania on-line – produkcja – Hypermedia
Konkurs – hyperCREW
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024