Program stażowy „PEPSICO GO TRENDSETTER CHALLENGE”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Program stażowy „PEPSICO GO TRENDSETTER CHALLENGE”

PepsiCo rzuca wyzwanie przedsiębiorczym absolwentom i studentom ostatniego roku studiów w konkursie internetowym PepsiCo Go Trendsetter Challenge, w którym można wygrać staże w zespołach Digital i Insight firmy.

Od jagód goji po street food, od kimchi do dietę Paleo, jeśli chodzi o jedzenie, przekąski i napoje, przewidywanie nadchodzących trendów jest kluczowe dla rozwoju biznesu. To właśnie dlatego PepsiCo chce odkryć wschodzących i utalentowanych, międzynarodowych trendsetterów. Absolwenci i studenci ostatniego roku studiów, którzy potrafią ze swoich  najlepszych pomysłów stworzyć imponujący biznesplan i przedstawić w jaki sposób wdrożyliby go i zaangażowaliby konsumentów, mają szansę dołączyć do programu stażowego w zespołach Digital i Insight firmy PepsiCo w Wielkiej Brytanii, Francji i Hiszpanii. Konkurs jest podzielony na cztery etapy i mogą w nim wziąć udział absolwenci i studenci ostatniego roku studiów z całej Unii Europejskiej. 

Etap pierwszy: Przesłanie pomysłów

W pierwszym etapie – trwającym od 6 marca br. uczestnicy konkursu stażowego proszeni są o zarejestrowanie się na witrynie www.agorize.com/pepsico-go, zapoznanie się z briefem i przesłanie drogą online do 2 kwietnia 2017 r. swoich propozycji dotyczących nadchodzących, wiodących trendów na rynku produktów żywnościowych lub napojów wraz z uzasadnieniem oraz pomysłami w jaki sposób PepsiCo może wprowadzić na nie odpowiedzieć. W tym celu można stworzyć koncept nowego produktu lub dostosować jeden z produktów z oferty PepsiCo.

Etap drugi: Mentorzy wspierają absolwentów

Spośród początkowej puli pomysłów, PepsiCo wybierze najbardziej obiecujące koncepcje. Ich autorzy będą mieli szansę dołączyć do internetowego portalu, gdzie będą pracować z doświadczonym mentorem PepsiCo, aby stworzyć szerszą propozycję biznesową. 

Etap trzeci: Elitarni kandydaci wchodzą do finału

Myślący najbardziej biznesowo kandydaci z drugiego etapu zdobędą miejsca w finale, dzięki czemu zyskają szansę na zaprezentowanie swojego pomysłu biznesowego Panelowi PepsiCo. Wszystkim finalistom PepsiCo zaproponuje rozmowy dotyczące udziału w atrakcyjnym programie stażowym w zespołach Digital i Insight. 

„Sektor żywności i napojów rozwija się dzięki wielkim pomysłom – wystarczy spojrzeć na produkty, które powstały dzięki inspiracjom zaczerpniętym ze street foodów czy oferty rzemieślników. Obserwujemy rosnące zapotrzebowanie konsumentów na nowe, bardziej odżywcze produkty żywnościowe i napoje, dzięki czemu nasz przemysł znajduje się teraz w ekscytującym miejscu. Chcemy dać najzdolniejszym, najbardziej kreatywnym i przedsiębiorczym młodym ludziom, rozpoczynającym swój rozwój zawodowy, okazję do przedstawienia swoich pomysłów i pracy z naszym zespołem ekspertów, aby szybko nauczyć ich jak rozwijać markę” – powiedziała Becky Taylor, Starszy Dyrektor ds. Digital na Europę i Afryka Subsaharyjską, PepsiCo. 

Program stażowy w zespole Insight w Wielkiej Brytanii trwa łącznie trzy lata i obejmuje różne, ale powiązane specjalności: Strategic Insight, Commercial Insight oraz Analytical Insight przez okres jednego roku dla danej specjalności. 

Program stażowy w zespole Digital to jednoroczny program we Francji, Hiszpanii lub Wielkiej Brytanii obejmujący e-commerce, marketing marki oraz media społecznościowe. Jego uczestnicy będą mieli wpływ na to co, jak i gdzie konsumenci kupują. 

Ponadto dla osób, które w konkursie stażowym zajmą pierwsze, drugie i trzecie miejsce PepsiCo przewidziało szereg dodatkowych nagród.

Jeśli chodzi o żywność i napoje, przewidywanie nadchodzących trendów jest wyzwaniem, które w olbrzymim stopniu wpływa na biznes. Nasze zespoły Digital i Insight znacząco kształtują produkty przyszłości oraz to, w jaki sposób będą one dostępne na światowych rynkach. Cieszę się, że zobaczę jak najlepsi uczestnicy PepsiCo Go dołączają do naszych zespołów i pomagają kształtować przyszłość naszej branży” – dodała Becky Taylor. 

Więcej informacji i szczegółów na temat zgłaszania się do programu stażowego PepsiCo Go Trendsetter Challenge znajduje się na witrynie www.agorize.com/pepsico-go.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij