Marta Nowacka na czele działu Healthcare w Havas PR

Havas PR uruchamia praktykę komunikacji zdrowotnej, którą będzie zarządzać Marta Nowacka, Healthcare Director. Marta Nowacka dołączyła do agencji w marcu br.
O autorze
1 min czytania 2017-03-13

Będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii Public Relations & Public Affairs dla klientów z sektora farmaceutycznego i medycznego oraz rozwój projektów z obszaru ochrony zdrowia.

Marta Nowacka posiada ponad 10-letnie doświadczenie w realizacji projektów zdrowotnych. Wcześniej związana była z lokalną firmą specjalizującą się w komunikacji dla branży healthcare, gdzie przez ostatnie lata zajmowała samodzielne stanowisko menedżerskie. 

Ma na swoim koncie ogólnopolskie projekty z obszaru diabetologii, onkologii, hematologii, wakcynologii, reumatologii, neurologii, psychiatrii oraz ginekologii, w tym medycyny wspomaganego rozrodu. 

Współpracowała z licznymi organizacjami pozarządowymi oraz firmami z sektora farmaceutycznego, m.in.: Pfizer Polska, Novo Nordisk Pharma, Teva, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, Pliva, Schering-Plough, Janssen-Cilag, Ferring Pharmaceuticals. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Główne obszary jej zainteresowań to edukacja prozdrowotna i projekty, które wpływają na polepszenie jakości opieki zdrowotnej w różnych obszarach terapeutycznych. 

Marta Nowacka jest absolwentką Wydziału Prawa na Uczelni Łazarskiego w Warszawie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W Havas PR przez lata rozwijaliśmy praktykę zdrowotną, która stała się częścią oferty komunikacji zintegrowanej. Dzisiaj ponownie stawiamy na wyspecjalizowaną kompetencję w ramach usług Public Relations i Public Affairs, dając równocześnie naszym Klientom możliwość korzystania z zaplecza kreatywnego, mediowego i digitalowego w ramach Havas w Polsce – powiedziała Katarzyna Kamińska, prezes Havas PR.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się