UNICEF uświadamia, jak wiele dzieci musiało uciekać przed wojną ze swoich domów rodzinnych. Porusza serca, mówiąc głośno, że nie wszystkim udaje się przeżyć. Z badań wynika, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy na Morzu Śródziemnym zginęło 190 dzieci, próbując dotrzeć do Europy w wyniku konfliktu w Syrii.
W spocie poznajemy Harry’ego i Ahmeda, którzy są uchodźcami, choć ich historię dzielą lata. Pierwszy z nich uciekał przed II Wojną Światową, drugi – przed wojną w Syrii.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Udało mi się przeżyć. Mogę nazwać się szczęściarzem – to kolejne co łączy bohaterów kampanii Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci.
PS
To nie pierwsza akcja UNICEF na rzecz młodych uchodźców. W zeszłym roku Fundusz przygotował wyjątkową animowaną kampanię. Choć powiedzenie, że bajka zawiera drastyczną relację, wydaje się być śmieszne, to jednak nie jest to kolejna kolorowa historia, a chwytająca za serce i przygnębiająca opowieść.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
UE we współpracy z UNICEF stworzyła kampanię “Głos Dzieci”, w której Robert Lewandowski apeluje o wsparcie dla dzieci dotkniętych kryzysami humanitarnymi.