Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mówi się, że historia kołem się toczy. UNICEF głosem uchodźców

Mówi się, że historia kołem się toczy. UNICEF głosem uchodźców
Mówi się, że historia kołem się toczy. UNICEF w nowej kampanii daje nam do zrozumienia, że to „koło” jest tu i teraz. Dwuminutowy filmik przedstawia 12-letniego Ahmeda oraz 92-letniego Harry'ego. Zobaczcie ich historie.
O autorze
1 min czytania 2017-03-14

UNICEF uświadamia, jak wiele dzieci musiało uciekać przed wojną ze swoich domów rodzinnych. Porusza serca, mówiąc głośno, że nie wszystkim udaje się przeżyć. Z badań wynika, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy na Morzu Śródziemnym zginęło 190 dzieci, próbując dotrzeć do Europy w wyniku konfliktu w Syrii.

W spocie poznajemy Harry’ego i Ahmeda, którzy są uchodźcami, choć ich historię dzielą lata. Pierwszy z nich uciekał przed II Wojną Światową, drugi – przed wojną w Syrii. 

Udało mi się przeżyć. Mogę nazwać się szczęściarzem – to kolejne co łączy bohaterów kampanii Funduszu Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To nie pierwsza akcja UNICEF na rzecz młodych uchodźców. W zeszłym roku Fundusz przygotował wyjątkową animowaną kampanię. Choć powiedzenie, że bajka zawiera drastyczną relację, wydaje się być śmieszne, to jednak nie jest to kolejna kolorowa historia, a chwytająca za serce i przygnębiająca opowieść.


Słuchaj podcastu NowyMarketing

UE we współpracy z UNICEF stworzyła kampanię “Głos Dzieci”, w której Robert Lewandowski apeluje o wsparcie dla dzieci dotkniętych kryzysami humanitarnymi.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się