Reklama dnia: Jutro jest przereklamowane. Żyj tu i teraz

Reklama dnia: Jutro jest przereklamowane. Żyj tu i teraz

Nie znasz dnia ani godziny mówią, ale apokalipsa przyjdzie prędzej czy później. Zanim jednak to nastąpi... Pamiętajmy o tym, by nie marnować ani chwili ze swojego życia. Z tequilą Jose Cuervo sprawisz, że żaden dzień nie będzie taki sam!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Cuervo wykorzystuje w dwuminutowym filmiku motyw końca świata, aby pokazać, że życie to tylko chwila, która w pewnym momencie może zostać nagle przerwana. Dlatego warto tu i teraz wykorzystać swój potencjał, ale też bawić się całym sobą!

Dobór piosenki, która ma pokazać, że warto żyć chwilą nie jest przypadkowy! W spocie wykorzystano balladę Elvisa Presleya „It’s now or never”, która towarzyszy jego bohaterom w zaistniałym chaosie. 

Jutro jest przereklamowane - to motto kampanii światowego lidera w produkcji tequili. To doskonałe połączenie, które wyróżnia tequile jako napój, który w czasie niepewności pomoże zadbać nam o niezapomniane TERAZ. 

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja CP+B LA.

PS

Marka mocno zaznacza, że oferowany przez nich alkohol powoduje, że chwile, które przeżywamy są niepowtarzalne.

Każdy dzień, niezależnie od tego, jak go zaplanujemy, z Jose Cuervo będzie lepszy!

PS2 

Znaleźliśmy inne reklamy, które wykorzystują motyw końca świata. Zobaczcie!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij