180heartbeats + JUNG v MATT z kampanią nowej oferty PV innogy Polska

180heartbeats + JUNG v MATT przygotowała dla innogy Polska kampanię komunikującą nową ofertę fotowoltaiczną dla klientów indywidualnych. Kampania wystartowała 1 marca br. i potrwa do końca miesiąca. Agencja odpowiada za koncepcję oraz realizację kampanii.
O autorze
1 min czytania 2017-03-15

Agencja 180heartbeats wykorzystała różnorodność form i kształtów nośników reklamowych w stolicy, by pokazać możliwości modułów fotowoltaicznych innogy. Przy współpracy z ekspertami innogy każdy nośnik – od reklamy w prasie i tramwajach, aż po wielkie billboardy – dokładnie przeliczono na urządzenia, jakie zasili moduł fotowoltaiczny jego wielkości. 

Dzięki pomysłowemu użyciu powierzchni reklamowej, warszawiacy dowiedzą się jaka powierzchnia modułu fotowoltaicznego może zasilić smartfona, telewizor LCD, a nawet całe osiedle. 

„Włącz energię słoneczną w swoim domu” jest pierwszą w Polsce przeprowadzoną na tak szeroką skalę kampanią, która komunikuje produkty fotowoltaiczne. Strategia medialna przygotowana przez 180heartbeats wspólnie z domem mediowym MediaCom objęła zarówno komunikację wewnętrzną w siedzibie i salonach innogy, jak i media zewnętrzne: outdoor, online, mobile, prasę oraz radio.

180heartbeats współpracuje z innogy Polska od września 2016 roku. Dotychczas przygotowała strategię komunikacji towarzyszącej rebrandingowi firmy (dawniej RWE), a także stworzyła i przeprowadziła akcje specjalne, w tym „Miło Cię widzieć” z wykorzystaniem znanego warszawskiego neonu na Moście Gdańskim.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing