Bodymax wraca z nową energią od Communication Unlimited

Z początkiem marca 2017 r. wystartowała kampania reklamowa marki Bodymax – jednego z liderów na rynku suplementów diety w Polsce - z portfolio Orkla Care. Od 6 marca trwa emisja spotów w kanałach telewizyjnych z grupy TVP, TVN i Telewizji Polsat oraz w digitalu i mediach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2017-03-16

Kampania zaplanowana jest do połowy kwietnia i ma na celu stworzenie przejrzystego pozycjonowania Bodymax’a jako naturalnego źródła energii w bardziej life-stylowej i emocjonalnej odsłonie. Za opracowanie koncepcji i obsługę nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Communication Unlimited, a za zakup mediów Dom Mediowy Universal McCann.

Koncept reklamowy Bodymax’a został wybrany w drodze przetargu zorganizowanego przez Orkla Care pod koniec roku. Agencja Communication Unlimited zwróciła uwagę na interesujący insight: energia pojawia się w nas w sposób naturalny, gdy myślimy o czymś przyjemnym. Z drugiej strony, z badań wynika, że ludzie chętnie pozyskaliby dodatkową energię, ale nie do pracy, a właśnie po to, by robić to, co lubią. Na tym zbudowano koncept „Kawałek soboty każdego dnia”. To obietnica, którą Bodymax spełnia, bo żeń-szeń, który ma w składzie, po 14 dniach ujawnia swoje moce i daje pożądaną, naturalną dawkę energii na co dzień. Producent zachęca także do wypróbowania działania suplementu ofertą „Wyzwanie Bodymax – odzyskaj energię albo pieniądze”. Kampania „Bodymax. Kawałek soboty każdego dnia” ma charakter platformowy – jest zintegrowana, długoterminowa i, co istotne, międzynarodowa (obejmie rynek skandynawski). 

Joanna Baś-Marjańska, Country Marketing Manager Orkla Care: Po latach obecności na polskim rynku, Bodymax zasługiwał na wyrazisty pomysł, który w bardziej life-stylowy sposób będzie wspierał główne pozycjonowanie marki jako zdrowe źródło energii na co dzień. Koncentrowaliśmy się na zaletach i korzyściach jakie w finalnym efekcie daje regularne stosowanie Bodymax. Dlatego cieszę się, że znaleźliśmy wspólny język z agencją CU, a sam pomysł jest na tyle  elastyczny i obszerny, że daje naprawdę szerokie pole do działania we wszystkich kanałach komunikacji, nie tylko w czasie kampanii telewizyjnej. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj