Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kampania Płuca Polski: spirala postępu POChP

Właśnie rozpoczyna się kolejna edycja kampanii Płuca Polski. W tym roku działania skierowane będą przede wszystkim do osób dorosłych (40+). Ze względu na niską świadomość społeczeństwa na temat POChP, czyli przewlekłej obturacyjnej choroby płuc organizatorzy chcą zwrócić uwagę na osoby...
O autorze
1 min czytania 2017-03-17

… na początku choroby, aby móc wdrożyć szybkie leczenie. Za koordynację kampanii odpowiada Procontent Communication.

Kampania Płuca Polski ma na celu zwiększenie świadomości społeczeństwa na temat przewlekłej obturacyjnej choroby płuc (POChP) oraz informowanie Polaków o zagrożeniach związanych z zachorowaniem. Jak wynika z badań przeprowadzonych w ramach kampanii w listopadzie 2016, 40% Polaków deklaruje, że wie, co oznacza skrót POChP, natomiast poprawnie rozwinąć potrafi jedynie 42% z nich. We wszystkie działania angażują się eksperci medyczni, liderzy opinii oraz sportowcy, którzy zachęcają do wykonywania badań spirometrycznych. Wszelkie aktywności odbywają się pod patronatem Polskiego Towarzystwa Oświaty Zdrowotnej, przy wsparciu autorytetów medycznych.

W ramach kampanii podejmowane będą liczne działania z wykorzystaniem niestandardowych narzędzi i instalacji, np. POChP Skaner, Złap swój autobus (instalacja multimedialna z wykorzystaniem bieżni) oraz Zaświeć światełko dla chorych na POChP (instalacja przypominająca latarnię morską, którą każdy przy pomocy swojego oddechu może zapalić). Ponadto organizowane będą regionalne akcje bezpłatnych badań spirometrycznych oraz prowadzone będzie biuro prasowe kampanii. Wszystkie aktualności z działań pojawiać się będą na stronie internetowej plucapolski.pl oraz fanpage’u Płuca Polski. W ramach Światowego Dnia POChP w listopadzie w Warszawie pojawią się reklamy outdoorowe. Emitowany będzie również spot radiowy na temat choroby. Kampania pojawi się w tym roku również na kongresach medycznych.  

„Ze względu na bardzo niski stopień świadomości społeczeństwa na temat POChP, kampania Płuca Polski prowadzi działania, które mają na celu upowszechnić informacje na temat tej choroby. Oprócz działań eventowych prowadzimy stałą komunikację z mediami. Angażujemy ekspertów, pulmonologów, którzy wspierają kampanię pod kątem merytorycznym. Na stronie kampanii znajduje się niestandardowe narzędzie, POChP Skaner, dzięki któremu można sprawdzić ryzyko zachorowania na POChP bez wychodzenia z domu. Dlatego warto wejść na stronę www.plucapolski.pl i poświęcić 5 minut na sprawdzenie kondycji swoich płuc. Zachęcamy też do śledzenia fanpage’a kampanii” – komentuje Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

POChP jest bardzo groźną chorobą. Według Światowej Organizacji Zdrowia zajmuje ona 4. miejsce wśród najczęstszych przyczyn zgonów, a w Polsce z jej powodu rocznie umiera ok. 17 tys. osób. Przewlekła obturacyjna choroba płuc dotyka głównie osoby w średnim i starszym wieku. Oprócz nieustępującej duszności, chorym dokucza także kaszel i konieczność częstszego wykrztuszania wydzieliny. W celu diagnozy POChP, osoby podejrzewające u siebie to schorzenie, powinny poddać się prostemu i nieinwazyjnemu pomiarowi oddechu, tzw. spirometrii. Badania zalecane są głównie osobom po 40 roku życia, które są czynnymi lub biernymi palaczami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing