Kampania „OBI, bo warto” od 180heartbeats + JUNG v MATT

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania „OBI, bo warto”  od 180heartbeats + JUNG v MATT

180heartbeats + JUNG v MATT przygotowała dla OBI kampanię reklamową pod hasłem „OBI, bo warto”. Kampania rozpoczęła się 15 marca br. i w spotach telewizyjnych prezentuje z przymrużeniem oka proces renowacji domu i ogrodu.

Agencja 180heartbeats przygotowała strategię, koncept kreatywny i zrealizowała spoty telewizyjne. Ze strony 180 za kreację kampanii odpowiadali: Mikołaj Sadowski – Creative Director, Martin Winther – Associate Creative Director, Pablo Dominguez Agregan – Art Director oraz Juan Molina Coloma – Copywriter, a za strategię – Jacek Studziński. Produkcją filmową zajęła się Papaya Films, reżyseria – John Grammatico. Spoty TV ukażą się między innymi w stacjach TVP, TVN i Polsat.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania z przymrużeniem oka prezentuje proces renowacji ogrodu i domu, na który z perspektywy gotowego dzieła można spojrzeć z poczuciem humoru. Choć ten proces to nie bajka i czasem wymaga wysiłku, OBI pokazuje, że dla efektu końcowego warto stawić czoła wszelkim przeciwnościom.

Bardzo się cieszę, że robimy następną odsłonę tej kampanii. Sukces zeszłorocznej serii filmów pokazuje, że kiedy mówimy prawdę o remontach, z poczuciem humoru, to większość odbiorców się z tym utożsamia – mówi Martin Winther, Associate Creative Director w 180heartbeats + JUNG v MATT

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij