Kampania „OBI, bo warto” od 180heartbeats + JUNG v MATT

180heartbeats + JUNG v MATT przygotowała dla OBI kampanię reklamową pod hasłem „OBI, bo warto”. Kampania rozpoczęła się 15 marca br. i w spotach telewizyjnych prezentuje z przymrużeniem oka proces renowacji domu i ogrodu.
O autorze
1 min czytania 2017-03-17

Agencja 180heartbeats przygotowała strategię, koncept kreatywny i zrealizowała spoty telewizyjne. Ze strony 180 za kreację kampanii odpowiadali: Mikołaj Sadowski – Creative Director, Martin Winther – Associate Creative Director, Pablo Dominguez Agregan – Art Director oraz Juan Molina Coloma – Copywriter, a za strategię – Jacek Studziński. Produkcją filmową zajęła się Papaya Films, reżyseria – John Grammatico. Spoty TV ukażą się między innymi w stacjach TVP, TVN i Polsat.

Kampania z przymrużeniem oka prezentuje proces renowacji ogrodu i domu, na który z perspektywy gotowego dzieła można spojrzeć z poczuciem humoru. Choć ten proces to nie bajka i czasem wymaga wysiłku, OBI pokazuje, że dla efektu końcowego warto stawić czoła wszelkim przeciwnościom.

Bardzo się cieszę, że robimy następną odsłonę tej kampanii. Sukces zeszłorocznej serii filmów pokazuje, że kiedy mówimy prawdę o remontach, z poczuciem humoru, to większość odbiorców się z tym utożsamia – mówi Martin Winther, Associate Creative Director w 180heartbeats + JUNG v MATT

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj