FRUGO to nie tylko kultowe napoje, ale także m.in. lody i żelki. Współpraca obejmuje full service’ową obsługę w obszarze ATL, BTL, DIGITAL oraz aktywacji konsumenckich.
To był jeden z ważniejszych przetargów dla agencji. Złożony, wieloetapowy i trwający kilka miesięcy proces zakładał nie tylko prezentację strategii i koncepcji kreatywnych, ale oprócz tego, w finałowym rozstrzygnięciu, przebadanie wybranych spotów wśród grupy docelowej marki.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Z pełnym przekonaniem przekazaliśmy całkowitą odpowiedzialność za obsługę reklamową marki w ręce jednego konsorcjum. FRUGO to kultowa marka, od zawsze kojarzona z nietuzinkową kreacją i przełamywaniem barier. Rozwiązania zaprezentowane przez OS3 i H2O Creative odpowiedziały nie tylko na nasze oczekiwania jako Klienta, ale co najważniejsze, również na potrzeby wymagającej grupy docelowej. Wierzymy, że wspólnie na nowo wykreujemy świat FRUGO, który nie tylko przyciągnie uwagę, ale także realnie zaangażuje dzisiejszych nastolatków – podkreśla Paulina Włodarska – Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
Głównym wyzwaniem stojącym przed agencjami jest rewitalizacja całego portfela produktowego marki oraz umocnienie jej pozycji rynkowej w kategorii napojów.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024