Akcja rozpoczęła się 17 marca, a okres sprzedaży promocyjnej potrwa do 30 kwietnia 2017 roku. Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować się i zgłosić na www.makro-bonusy.pl. Za każde 300 zł netto wydane w weekendy w halach MAKRO uczestnik otrzyma los, który uprawnia do udziału w losowaniu dwuosobowej wycieczki. Losowanie odbywa się w każdą środę z puli nowych losów z poprzedniego weekendu. Łącznie do wygrania jest 14 dwuosobowych wycieczek na grecką wyspę KOS (co tydzień losowane są dwie wycieczki). Z loterii wykluczony jest zakup tytoniu i akcesoriów tytoniowych, wódki, kart GSM, paliwa oraz depozytów. Należy zachować dowód zakupu. Loteria jest akcją promocyjną, będącą elementem serwisu Makro-bonusy.
Agencja UNIQUE ONE, działająca na zlecenie MAKRO Cash and Carry Polska, odpowiedzialna jest za kompletną organizację i obsługę akcji, a także za przygotowanie platformy www. Akcja ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią informacyjną wykorzystującą m.in. e-mail oraz materiały POS.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024