Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

UNIQUE ONE przygotowała dla MAKRO loterię „Szczęśliwy Traf”

MAKRO Cash and Carry Polska powierzyło agencji UNIQUE ONE opracowanie loterii promocyjnej o nazwie „Szczęśliwy Traf”. Akcja objęła swym zasięgiem całą Polskę i jest jedną z wielu akcji promocyjnych dostępnych w serwisie Makro-bonusy.
O autorze
1 min czytania 2017-03-17

Akcja rozpoczęła się 17 marca, a okres sprzedaży promocyjnej potrwa do 30 kwietnia 2017 roku. Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować się i zgłosić na  www.makro-bonusy.pl. Za każde 300 zł netto wydane w weekendy w halach MAKRO uczestnik otrzyma los, który uprawnia do udziału w losowaniu dwuosobowej wycieczki. Losowanie odbywa się w każdą środę z puli nowych losów z poprzedniego weekendu. Łącznie do wygrania jest 14 dwuosobowych wycieczek na grecką wyspę KOS (co tydzień losowane są dwie wycieczki). Z loterii wykluczony jest zakup tytoniu i akcesoriów tytoniowych, wódki, kart GSM, paliwa oraz depozytów. Należy zachować dowód zakupu. Loteria jest akcją promocyjną, będącą elementem serwisu Makro-bonusy.

Agencja UNIQUE ONE, działająca na zlecenie MAKRO Cash and Carry Polska, odpowiedzialna jest za kompletną organizację i obsługę akcji, a także za przygotowanie platformy www. Akcja ma charakter ogólnopolski i wspierana jest kampanią informacyjną wykorzystującą m.in. e-mail oraz materiały POS.