Reklama dnia: Z czego zrobione są dziewczynki? Nike podpowiada, że nie tylko z marmolady

Reklama dnia: Z czego zrobione są dziewczynki? Nike podpowiada, że nie tylko z marmolady

Nowa reklama Nike to mieszanka tradycji z nowoczesnością. To twist do jednej z najbardziej rozpoznawalnych piosenek w Rosji, w której marka przełamuje stereotyp mówiący o tym, że dziewczynki są zrobione z plotek, kwiatków i marmolady.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tradycji rosyjskiej, za sprawą pewnej piosenki, przyjęło się, że dziewczynki stworzone są z pięknych dodatków, które nie pozostawiają wiele miejsca na siłę, determinację, odwagę, czy spełnianie własnych pragnień.

W reklamie widzimy, że marka chce zamieszać w tradycji kulturowej, by otworzyć kobietom nowe możliwości. Kiedy główna bohaterka zmienia wydźwięk piosenki, na sali, wśród dobrze ubranych, starszych widzów, wzrasta zdziwienie.

Nike dodaje im takie atrybuty jak męstwo, niezależności, poczucie własnej wartości, siniaki!    

Spot jest kolejnym przykładem tego, że Nike za cel postawił sobie propagowanie równości dla kobiet w sporcie i społeczeństwie.

Za kreację spotu odpowiada Wieden + Kennedy. 

PS

Nike nie tylko w Rosji chce zmienić punkt widzenia ludzi. Niedawno mogliśmy zobaczyć reklamy z 3 innych stron świata.

PS 2 

Niedawno, bo z okazji dnia kobiet, zrobiliśmy przegląd kampanii społecznych, w których główną rolę miały kobiety. Artykuł możecie przeczytać → tutaj.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij