W tradycji rosyjskiej, za sprawą pewnej piosenki, przyjęło się, że dziewczynki stworzone są z pięknych dodatków, które nie pozostawiają wiele miejsca na siłę, determinację, odwagę, czy spełnianie własnych pragnień.
W reklamie widzimy, że marka chce zamieszać w tradycji kulturowej, by otworzyć kobietom nowe możliwości. Kiedy główna bohaterka zmienia wydźwięk piosenki, na sali, wśród dobrze ubranych, starszych widzów, wzrasta zdziwienie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Nike dodaje im takie atrybuty jak męstwo, niezależności, poczucie własnej wartości, siniaki!
Spot jest kolejnym przykładem tego, że Nike za cel postawił sobie propagowanie równości dla kobiet w sporcie i społeczeństwie.
Za kreację spotu odpowiada Wieden + Kennedy.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nike nie tylko w Rosji chce zmienić punkt widzenia ludzi. Niedawno mogliśmy zobaczyć reklamy z 3 innych stron świata.
PS 2
Niedawno, bo z okazji dnia kobiet, zrobiliśmy przegląd kampanii społecznych, w których główną rolę miały kobiety. Artykuł możecie przeczytać → tutaj.