Kongres Profesjonalistów PR już za miesiąc

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kongres Profesjonalistów PR już za miesiąc

Ponad trzystu gości, dwa dni inspirujących prelekcji, warsztaty praktyczne i jeden cel – zrozumieć, czym jest sytuacja kryzysowa i jak sobie z nią radzić. Zaledwie miesiąc dzieli nas od jednego z najważniejszych wydarzeń branży PR w Polsce – Kongresu Profesjonalistów Public Relations.

To ostatni dzwonek na to, żeby się zapisać i wziąć udział w tym spotkaniu.

Kongres Profesjonalistów Public Relations 2017 odbędzie się w dniach 20-21 kwietnia w hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie. Motywem przewodnim tegorocznej edycji będzie szeroko pojęta tematyka kryzysowa. Podczas kilkunastu wystąpień, specjaliści zajmujący się różnymi dziedzinami z zakresu PR podzielą się swoimi doświadczeniami na temat tego, jak zapanować nad sytuacją kryzysową w zależności od jej rodzaju i profilu firmy.

Wśród prelegentów, których będziemy mieli okazję usłyszeć w trakcie Kongresu, znajdą się m.in.: Robert Korzeniowski, czterokrotny mistrz olimpijski i organizator wydarzeń sportowych, insp. Krzysztof Hajdas, były rzecznik Komendy Głównej Policji i Ilona Grzywińska, Dyrektor Komunikacji w firmie UBER w Europie Środkowo-Wschodniej.

Skomplikowane sytuacje mogą wystąpić w każdym przedsiębiorstwie. Ich geneza, przebieg i forma mogą być naprawdę różnorodne, dlatego nie dziwi szeroki zakres tematyczny wystąpień. Poznamy np. specyfikę problemów i zasady ich rozwiązywania w instytucjach publicznych, możliwe zagrożenia w komunikacji wewnątrz przedsiębiorstwa, właściwe zachowania w przypadku kryzysu medialnego, a także metody współpracy z dziennikarzami w kryzysie.

– Kryzys to zjawisko nieprzewidywalne i nagłe, może zaskoczyć nawet najlepiej funkcjonujące przedsiębiorstwo właściwie w każdej chwili. Z tego powodu warto wybiegać w przyszłość, przewidywać możliwe scenariusze i opracowywać odpowiednie rozwiązania, dzięki którym zminimalizujemy potencjalne negatywne skutki kryzysu. Solidne przygotowanie i pewność w podejmowanych działaniach to kluczowe elementy pomyślnego zakończenia kryzysu – wyjaśnia dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto.

Kongres Profesjonalistów Public Relations jest skierowany zarówno do tych, którzy zawodowo zajmują się komunikowaniem, jak i osób, które interesują się tą tematyką. Udział w wydarzeniu wymaga wcześniejszej rejestracji za pośrednictwem strony: www.kongresprofesjonalistow.pl. Wciąż trwają zapisy, ale to już ostatni dzwonek. Organizatorami Kongresu są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o.

Głównym sponsorem Kongresu jest PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Partnerem merytorycznym Kongresu jest Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerami Głównymi są: Alert Media Communications, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Urząd Miasta Rzeszów oraz Związek Firm Public Relations. Pozostałymi partnerami wydarzenia są: Orange Polska, Exacto sp. z o.o., Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Klaster Firm Informatycznych Polski Wschodniej, IAA Polska, Mestengo sp. z o.o., Wirtualne Biuro Prasowe Newslink, Publicon Public Relations, Sare SA, Sepja digital, ABAKUS Konsulting, TOP SA, VEGACOM SA, CanZan, COMMIT Polska Sp. z o.o., CAR-RENTAL.PL, PRawdziwy PR, Filmowy.org, Apartamenty Bystra Woda oraz Drukarnia TPM sp. j.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij