Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mitsubishi Motors organizuje drugi Zlot fanów z okazji setnej rocznicy wyprodukowania pierwszego modelu

Agencja IMAGINE wsparła MMC Car Poland w działaniach związanych z jubileuszem marki Mitsubishi, która obchodzi w tym roku 100-lecie swojego istnienia. Z tej okazji organizuje II Zlot Mitsubishi, który odbędzie się w maju, w samym sercu Jury Krakowsko-Częstochowskiej.
O autorze
1 min czytania 2017-03-20

Właśnie uruchomiona została oficjalna strona imprezy www.zlotmitsubishi.pl. Na Zlocie obecni będą m.in. Anna Cieślak i Maciej Stuhr, aktorzy będący ambasadorami marki Mitsubishi w Polsce. IMAGINE zajmie się promocją Zlotu w internecie, jest także odpowiedzialna za przygotowanie materiałów BTL. 

II Zlot Mitsubishi jest imprezą turystyczno-sportową adresowaną do fanów i entuzjastów japońskiego designu, a przy tym właścicieli samochodów tej marki. 

Marka celebruje w tym roku setną rocznicę wyprodukowania pierwszego modelu Mitsubishi, a Zlot jest częścią świętowania tej ważnej daty. Jednym z głównych celów imprezy, obok integracji i promowania turystyki samochodowej jest przybliżenie uczestnikom japońskiej kultury i korzeni firmy. Fani marki spotkają się po raz drugi, by wspólnie spędzić weekend i odkryć urokliwe tereny Polski. Nie zabraknie oczywiście sportowej rywalizacji, z jakiej słynie marka spod znaku Trzech Diamentów. 

Mitsubishi Motors to marka z tradycjami motoryzacyjnymi w dziedzinie samochodów sportowych jak i terenowych, dlatego trasy Zlotu zostały przygotowane zarówno dla szybkich, jak i terenowych modeli marki. Każda z załóg będzie miała możliwość wyboru jednej z czterech tras, różniących się charakterem, nawierzchnią, zadaniami i poziomem trudności. Dla miłośników szybkiej jazdy – trasa sportowa z pomiarem prędkości i próbami na nawierzchni szutrowej. Dla amatorów podróżowania – trasa turystyczna z wieloma ciekawymi zadaniami logicznymi oraz ze zwiedzaniem interesujących obiektów i wyszukiwaniem fotopunktów. Dla właścicieli SUV-ów – trasa terenowo-turystyczna, na której sprawdzą swoje umiejętności jazdy po różnych nawierzchniach i odnajdą fotopunkty zwiedzając lokalne zabytki. A dla fanów jazdy off-road – trasa terenowa, w której do pokonania prób terenowych na luźnych nawierzchniach potrzebne będą dodatkowe elementy wyposażenia. Wielką atrakcją będzie Miasteczko 4×4 i piknik japoński, a także możliwość przetestowania wyjątkowych modeli Mitsubishi – L200 Monster i Pajero Adventure na emocjonującym torze off-road w prawdziwym terenie. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Impreza odbędzie się 26-28 maja w malowniczej okolicy Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Załogi wszystkich tras będą startować i kończyć rywalizację w Hotelu Villa Verde w Zawierciu. 

Agencja IMAGINE rozpoczęła współpracę z Mitsubishi wygrywając w 2013 przetarg na obsługę digital tego marketera. W projekcie związanym z II Zlotem Mitsubishi IMAGINE odpowiedzialna jest za przygotowanie materiałów reklamowo-promocyjnych na potrzeby internetu oraz materiałów BTL. Agencja zaprojektowała m.in. logo Zlotu, plakaty i ulotki, przygotowała serwis www.zlotmitsubishi.pl, jak również linię kreatywną, która będzie wykorzystywana do promowania wydarzenia w kampanii internetowej.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się