Divante zbadało wdrożenia Omnichannel europejskich marek w branży fashion

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

partnerem merytorycznym działu jest EDRONE ECRM FOR ECOMMERCE

Divante zbadało wdrożenia Omnichannel europejskich marek w branży fashion

Badaniu zrealizowanemu przez Divante z Grupy OEX zostało poddanych 40 sklepów internetowych popularnych marek modowych. Najlepiej przygotowane w obszarze Omnichannel są serwisy eCommerce z Holandii i Wielkiej Brytanii.

Divante przebadało marki odzieżowe pod kątem typowych mechanizmów Omnichannel, m.in. możliwości sprawdzenia stanu magazynowego poszczególnych sklepów stacjonarnych z poziomu online, opcji skorzystania z programów lojalnościowych offline i online czy click&collect. Analiza została przeprowadzona w 4 regionach europejskich: Niemcy, Wielka Brytania, Holandia i kraje nordyckie: Finlandia, Norwegia i Szwecja.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wśród badanych podmiotów znalazły się m.in. Adidas, Esprit, New Look, Next, s’Oliver i H&M.

Omnichannel wciąż nie jest powszechnie stosowany w eCommerce. Duża część e-sklepów nie oferuje rozwiązań i funkcjonalności z tego zakresu, mimo że oczekują ich użytkownicy. Pomimo rosnącej popularności mCommerce aż 25% analizowanych serwisów nie posiada strony w wersji dostosowanej do przeglądania na urządzeniach mobilnych oraz aplikacji mobilnej. Co trzecia z analizowanych marek nie umożliwia klientom sprawdzenia online dostępności produktu w sklepie internetowym.

Wyniki badania Omnichannel w branży fashion były dla nas sporym zaskoczeniem. Spodziewaliśmy się, że większość dużych graczy z tego sektora stosuje rozwiązania, które dziś coraz więcej użytkowników traktuje jak standard. Okazuje się, że nawet największe marki fashion wciąż stoją przed wyzwaniem dostosowania swoich e-sklepów do najnowszych trendów - podkreśla Tomasz Karwatka, CEO Divante.

Raport Omnichannel in the Fashion Industry jest do pobrania tutaj.

Raport Omnichannel to kolejna z cyklicznych publikacji badawczych Divante. Poprzednio spółka przebadała najpopularniejsze tendencje w eCommerce i wydała je w postaci raportu eCommerce Trends from 2016-2017.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij