Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Cube Group z działaniami dla Manutan Polska

Agencja performance marketingowa Cube Group prowadzi działania dla Manutan Polska, największego europejskiego dostawcy produktów wyposażenia magazynów, warsztatów, zakładów produkcyjnych i biur.
O autorze
1 min czytania 2017-03-22

W ramach długoterminowej umowy Cube Group odpowiada za strategię, prowadzenie i bieżącą optymalizację kampanii SEM na rynku polskim, a także wsparcie w działaniach online marketingowych (m.in. e-mail marketing, RTB itd.). 

W dystrybucji stawiamy na omnichannel, tradycyjnie drukujemy nasz katalog liczący 2600 stron i ważący ponad 3 kilogramy, mamy również zespoły przedstawicieli handlowych, ale bardzo mocno koncentrujemy się na cyfrowej transformacji i na sprzedaży online, dlatego chcemy zwiększać udział przychodu z kanałów digital. Cube Group – z naciskiem na sprzedaż i efekt – będzie najlepszym partnerem do zwiększenia wyników w ramach sprzedaży internetowej i jeszcze lepszego wychodzenia naprzeciw oczekiwań e-klienta – uzasadnia Oleg Dupont, prezes zarządu w Manutan Polska.

Manutan to założona w 1966 roku we Francji rodzinna firma André i Jeana-Pierre’a Guicharda. Dziś obsługuje ponad milion klientów na całym świecie w ramach Grupy Manutan operującej w 17 krajach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Szwajcarii, Rosji, Hiszpanii, Szwecji, Holandii, Finlandii, Słowacji i w Polsce, gdzie realizuje zlecenia dla ponad 3000 klientów rocznie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj