W ramach długoterminowej umowy Cube Group odpowiada za strategię, prowadzenie i bieżącą optymalizację kampanii SEM na rynku polskim, a także wsparcie w działaniach online marketingowych (m.in. e-mail marketing, RTB itd.).
– W dystrybucji stawiamy na omnichannel, tradycyjnie drukujemy nasz katalog liczący 2600 stron i ważący ponad 3 kilogramy, mamy również zespoły przedstawicieli handlowych, ale bardzo mocno koncentrujemy się na cyfrowej transformacji i na sprzedaży online, dlatego chcemy zwiększać udział przychodu z kanałów digital. Cube Group – z naciskiem na sprzedaż i efekt – będzie najlepszym partnerem do zwiększenia wyników w ramach sprzedaży internetowej i jeszcze lepszego wychodzenia naprzeciw oczekiwań e-klienta – uzasadnia Oleg Dupont, prezes zarządu w Manutan Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Manutan to założona w 1966 roku we Francji rodzinna firma André i Jeana-Pierre’a Guicharda. Dziś obsługuje ponad milion klientów na całym świecie w ramach Grupy Manutan operującej w 17 krajach, m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Szwajcarii, Rosji, Hiszpanii, Szwecji, Holandii, Finlandii, Słowacji i w Polsce, gdzie realizuje zlecenia dla ponad 3000 klientów rocznie.