Almanach wiedzy o współczesnym content marketingu już jest!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Almanach wiedzy o współczesnym content marketingu już jest!

Zjawiskowy. Nieograniczony. Angażujący. Trendy. Content marketing to fenomen, o którym się rozmawia. I to dużo. A skoro tak, to narosły wokół niego mity i niejasności. Czas je rozwiać! Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści, jest już w sprzedaży!

Tego zadania podjęła się dwójka wybitnych, e-marketingowych specjalistów – Magdalena Tobiasz i Wojciech Szymański. Korzystając ze swojego wieloletniego doświadczenia, obserwacji rynku i współpracy z licznymi klientami, przygotowali pokaźną lekturę, wartą uwagi nie tylko osób z branży. Sięgnąć do niej powinni także ludzie wiążący sukces swojego biznesu z siecią lub po prostu chcący zrozumieć sekrety zarządzania treścią we współczesnej reklamie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na blisko 200 stronach autorzy mierzą się z ogromem wiedzy. Systematyzują informacje, rozwiewają mity, prezentują własne przemyślenia i krok po kroku odsłaniają sekret content marketingu, podpowiadając jak w pełni wykorzystać jego potencjał.

O marketingu treści mówi się obecnie bardzo dużo. Czas, żeby to on zaczął mówić za Ciebie!

Wydawcą książki jest Ideo Force, agencja marketingu zintegrowanego, na co dzień zajmująca się promocją marek w internecie, znana także z tego, że chętnie dzieli się swoją bogatą wiedzą.

Content marketing, współczesny poradnik po marketingu treści do kupienia w księgarniach internetowych.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij