Katarzyna Szulc jest absolwentką wydziału finansów i rachunkowości oraz stosunków międzynarodowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Swoje szlify mediowe zdobywała planując działania dla Polskiej Prezydencji w Radzie UE oraz programu operacyjnego „Wiedza Edukacja Rozwój” Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
W Infinity Media Szulc zasiliła szeregi działu Offline na stanowisku Junior Media Plannera i zajmuje się planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych – prasy, radia oraz outdooru. Dodatkowo odpowiada za bieżącą obsługę klientów, monitoring i raportowanie z przeprowadzonych kampanii.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024