Sebastian Jedamski: z Agory do Converters

Z początkiem marca tego roku Sebastian Jedamski stanął na czele działu sprzedaży agencji performance marketingu Converters. Jedamski odpowiada m.in. za rozwój pozycji rynkowej agencji jako dostawcy usług performance.
O autorze
1 min czytania 2017-03-24

Jedamski będzie raportował do Wojciecha Spytka – managing directora agencji. „Jestem bardzo zadowolony, że jako młoda agencja pozyskaliśmy z rynku osobę o tak dużym doświadczeniu, bogatych relacjach biznesowych i solidnej znajomości potrzeb klientów” – podkreśla Spytek. Jedamski w branży reklamy internetowej obecny jest już 9 lat. Wcześniej pracował m.in. w ARBOmedia, Business Ad Network, Wirtualnej Polsce a ostatnio w Agora SA. Converters to agencja performance powołana przez Grasp Venture Hub. Converters dostarcza swoim klientom zintegrowane strategie i rozwiązania związane z traffic i lead generation oraz unikalne rozwiązanie Query Data Remarketing.

Grasp Venture to spółka stworzona w ubiegłym roku przez byłą kadrę zarządzającą Goldbach Audience Services – Wojciecha Kałużnego i Adama Siedleckiego. Grasp zrzesza i inkubuje projekty związane z reklamą internetową. Poza Converters w portfolio hubu są takie projekty jak Uniqom, AdAudit czy RTMA. Grasp wspiera też zagraniczne firmy w wejściu na polski rynek.