Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Dorota Zawadzka dyrektorem komunikacji i Public Relations w IAB Polska

Dorota Zawadzka objęła w połowie marca 2017 roku stanowisko dyrektora ds. komunikacji i Public Relations Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
O autorze
1 min czytania 2017-03-24

Jest odpowiedzialna za kształtowanie polityki komunikacyjnej Związku i informowanie o jego najważniejszych inicjatywach, monitorowanie i analizę danych rynkowych, relacje z mediami oraz komunikację wewnętrzną.

Dorota Zawadzka do IAB przeszła z Konfederacji Lewiatan, gdzie odpowiadała za komunikację marketingową oraz fundraising Europejskiego Forum Nowych Idei. Wcześniej pracowała m.in. w CANAL+ Cyfrowy, Kancelarii Gessel i UPC, gdzie jako dyrektor ds. Public Relations była odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, działania wizerunkowe, sponsoring, programy społecznej odpowiedzialności biznesu. Pracowała także w dziale prasowym CANAL+ oraz Film+, zajmując się promocją produkcji filmowych stacji. Na swoim koncie ma także współpracę z Wydziałem Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie jako wykładowca studiów podyplomowych Public Relations.

Jest absolwentką romanistyki Uniwersytetu Warszawskiego oraz paryskiego uniwersytetu Paris VII Jussieu. Ukończyła także studia podyplomowe w Institut Francais de Presse na uniwersytecie Paris II Assas oraz INALCO.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj