Deutsche Telekom nawiązuje współpracę z zespołem Gorillaz, przenosząc muzykę w zupełnie nowy wymiar

Deutsche Telekom nawiązuje współpracę z zespołem Gorillaz, przenosząc muzykę w zupełnie nowy wymiar

W ramach swojego międzynarodowego projektu muzycznego T-Mobile Electronic Beats, Deutsche Telekom, właściciel marki T-Mobile łączy siły z Gorillaz by przenieść muzykę na nowy poziom.

Dzięki zaadaptowaniu nowych technologii, obejmujący całą Europę projekt otwiera przed użytkownikami zupełnie nowe doświadczenia muzyczne. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • Deutsche Telekom ogłasza współpracę z Gorillaz
  • Ekskluzywne materiały z pierwszego koncertu, podczas którego usłyszymy utwory z nowego albumu grupy - „Humanz”, dostępne będą jeszcze przed jego premierą w Kwietniu
  • Deutsche Telekom połączy zaawansowaną sieć 4G z najnowszymi osiągnięciami technologii AR, tworząc kampanię opartą na zupełnie nowym sposobie doświadczania muzyki

Magia Gorillaz polega na tym, że są oni postaciami jednocześnieprawdziwymi i wirtualnymi, co doskonale rozumie ekipa Electronic Beats, która jest szczególnie otwarta na innowacje — powiedział Niamh Byrne z Eleven Management, dodając – Zdobyli się na niezwykle odważny krok w nieznane, aby wraz z nami urzeczywistnić naszą wizję.

T-Mobile wierzy, że „Life is for sharing”, a jako właściciel i operator jednej z największych na świecie zaawansowanych sieci 4G ma obowiązek umożliwić użytkownikom  doświadczanie jak technologia wzbogaca i rozszerza nasze doświadczenie.

Jesteśmy bardzo dumni z tego, że zespół zwrócił się do nas z propozycją wykorzystania możliwości, jakie oferuje T-Mobile Electronic Beats, aby wprowadzić szerokie grono odbiorców w nowy wymiar muzycznych doświadczeń w świecie Gorillaz - powiedział Wolfgang Kampbartold, wiceprezes międzynarodowej komunikacji rynkowej w Deutsche Telekom.

Premierze nowego albumu zatytułowanego „Humanz”, która zaplanowana jest na 28 kwietnia, towarzyszyć będzie kampania T-Mobile, która zaprezentuje, jak kreatywne wykorzystanie nowych technologii może wzbogacić muzyczne doświadczenia. Pierwszym elementem tej inicjatywy będzie innowacyjna aplikacja wykorzystująca technologię AR (rozszerzonej rzeczywistości), która umożliwi dostęp do wyjątkowych treści związanych z Gorillaz. T-Mobile zaprezentuje także serię ekskluzywnych koncertów, których lokalizację zostaną podane niebawem.

Opowiadając o partnerstwie, Jamie Hewlett z zespołu Gorillaz mówi:

Współpraca z Deutsche Telekom pozwoliła nam eksperymentować, odkrywać i urzeczywistnić nasze marzenia.

Ekskluzywne materiały wideo od Gorillaz będzie można obejrzeć na stronie. Kolejne aktywności i wydarzenia zostaną ogłoszone wkrótce.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij